diamondbluekiteboarding

larssmits
Gast
November 11, 2006, 14:40:09
edit2Rapporteer  
Heeft er iemand ervaring met deze shop?
http://diamondbluekiteboarding.net/

Ze versturen gratis door de hele wereld. Komt er dan nog iets bij als belasting of iets?

Anders scheelt het 25-30% vergleken NL
rian
Gast
Antwoord #1 November 11, 2006, 15:37:22
edit2Rapporteer  
geen ervaring met de shop. er komt bij 19% BTW en 2,5% invoerkosten. Daarbij nog je bankkosten en valuta-risico......... Volgens mij scheelt het dan geen klap meer en kan je beter gewoon in NL kopen zodat je nog ergens heen kan gaan mocht de leading edge weer eens ontploffen
bignelis

Antwoord #2 November 11, 2006, 17:38:17
edit2Rapporteer  
Nou ja....valutarisico lijkt met op dit moment juist erg gustig. Bankkosten valt wel mee, alleen moet je een speciale overschrijfkaarten halen.
Als je ze vraagt om geen waarde te vermelden op het pak dan heb je zelfs nog kans dat je geen invoerkosten etc betaalt.
Ikzelf laat spullen altijd naar een vriendin in de VS sturen die het dan ontlabelt en naar mij doorstuurt met een verjaardagskaart.

BasO

Antwoord #3 November 11, 2006, 18:10:04
edit2Rapporteer  
Jaah idd het is wel goedkoop, ben nog beedje jong maar trainers kite van 3m met trainers bar en lijnen maar 130 euro zoiets,, maar is het wel te vertrouwen Wink?
reinout

Antwoord #4 November 11, 2006, 22:45:51
edit2Rapporteer  
ik heb het ookal een paar keer eerder gezien volgens mij klopt het echt wel, want het zijn gewoon de dezelfde prijzen maar dan in dollers. De doller licht nu erg laag en is dus gunsitg. Ze verkopen ook veel waroo's op ebay.com en dat loopt volgens mij allemaal wel goed.

Ik zou het in ieder geval wel vertrouwen.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.