geen ervaring met de shop. er komt bij 19% BTW en 2,5% invoerkosten. Daarbij nog je bankkosten en valuta-risico......... Volgens mij scheelt het dan geen klap meer en kan je beter gewoon in NL kopen zodat je nog ergens heen kan gaan mocht de leading edge weer eens ontploffen
Nou ja....valutarisico lijkt met op dit moment juist erg gustig. Bankkosten valt wel mee, alleen moet je een speciale overschrijfkaarten halen. Als je ze vraagt om geen waarde te vermelden op het pak dan heb je zelfs nog kans dat je geen invoerkosten etc betaalt. Ikzelf laat spullen altijd naar een vriendin in de VS sturen die het dan ontlabelt en naar mij doorstuurt met een verjaardagskaart.
Jaah idd het is wel goedkoop, ben nog beedje jong maar trainers kite van 3m met trainers bar en lijnen maar 130 euro zoiets,, maar is het wel te vertrouwen ?
ik heb het ookal een paar keer eerder gezien volgens mij klopt het echt wel, want het zijn gewoon de dezelfde prijzen maar dan in dollers. De doller licht nu erg laag en is dus gunsitg. Ze verkopen ook veel waroo's op ebay.com en dat loopt volgens mij allemaal wel goed.