Weer een beginner die om raad vraagt over kite en board aanschaf ;) :D

SanneVD

Geen avatar

Antwoord #25 November 15, 2006, 02:23:51
edit2Rapporteer  
Oke dankje voor het advies kazama-fury en idefixe Grin
Dat is inderdaad ook iets, verkeerde periode om een kite te kopen.. nouja we hebben nu een bieding gedaan op een compleet setje.. wat je compleet kan noemen haha uitbreiden wilt iedereen wel volgens mij .
Dus ben benieuw naar die reactie.. en anders zullen we gewoon rustig rondkijken en anders in het voorjaar Grin

Thanx everybody! Grin
JorritPi

Antwoord #26 November 15, 2006, 20:42:44
edit2Rapporteer  
Ik las dat je in omgeving Amsterdam woont en de zee op wil, niet gelijk de zee op. Oefen ergens met ondiep water zodat je kan leren herstarten en als je dat onder de knie hebt voor ruimer sop kiezen. Dit is mij zeer goed bevallen Joepie

Veel succes  ThumpsUp
Angela KA

Antwoord #27 November 17, 2006, 02:13:24
edit2Rapporteer  
Ik heb nog een super boardje: Naish TT 135. En ook nog een Airush Bow Kite 10m2. Board en Kite heb ik in Augustus nieuw gekocht en zijn nog zo goed als nieuw. Prima voor jou om op te leren.. Mail mij maar even als je geinteresseerd bent (angela@kiteaware.nl).

PS. De airush Bow Kite is een kite die alles heeft wat jij zoekt: grote veiligheid, gemakkelijk herstarten en een groot bereik (dus bijna alle winden). Boven de 26 knopen pakte ik mijn Airush Bow 7, dus met de 10 heb je voorlopig genoeg!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.