naish vs ???

beesteke

Geen avatar

November 16, 2006, 23:46:09
edit2Rapporteer  
yup

hallo beste kiters ik heb een vraag voor je kan iemand me het verschil uitleggen over kite's om wille van k vind naish keimooie kite s maar k weet niet als deze goed te besturen zijn en hun lift enz ik hoop dat jullie me iet kunnen latten weten greetz

have fun
Morres

Antwoord #1 November 17, 2006, 00:02:09
edit2Rapporteer  
1 woord: Interpunctie
chico

Antwoord #2 November 17, 2006, 00:09:06
edit2Rapporteer  
Ik vind Naish ook mooie kites. Daarom heb ik ze ook. Of ze goed varen vind ik minder belangrijk.
beesteke

Geen avatar

Antwoord #3 November 17, 2006, 00:10:46
edit2Rapporteer  
ja het varen ervan is wel belangrijk he vind ik toch alles moet een beetje goed zitten nee ?
wtf = interpunctie ik ben dan wel een limburger maarja daar kenk ik geen woord voor

see ya
Drie
Gast
Antwoord #4 November 17, 2006, 00:23:16
edit2Rapporteer  
Ik heb ook een nessch en de liftfunctie is goed alleen onbreekt de 3e verdieping sturen doet ie ook goed alleen stuurt ie minder goed met deadmans
Papa

Geen avatar

Antwoord #5 November 17, 2006, 00:24:55
edit2Rapporteer  
kite koop je toch niet omdat ze goed zijn... ze moeten er gewoon retestrak uitzien om ze lekker op t strand te laten liggen en ermee te pronken :S
Morres

Antwoord #6 November 17, 2006, 00:50:45
edit2Rapporteer  
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
Jolien.

Antwoord #7 November 17, 2006, 01:13:25
edit2Rapporteer  
sorry, maar ik vind het vrij kansloos als je een kite koopt omdattie mooi is. straks vliegtie niet lekker, of is hij gewoon niet naar je zin, en ga je aan lopen klote omdatie wel mooi is. standaard komen daar ongelukken van. koop een kite waarbij je je op je gemak voelt en niet omdattie mooi is!!
T]-[0/\/\@S

Antwoord #8 November 17, 2006, 01:42:54
edit2Rapporteer  
die van mij is lekker roze en paars  YeSS
vliegt wel rete strak
e_surf

Antwoord #9 November 17, 2006, 01:47:23
edit2Rapporteer  
die van mij is lekker roze en paars  YeSS
vliegt wel rete strak

Ik houdt niet van roze en paars.
Ik heb een rode en een witte en ook nog een met nog meer kleuren.
De rode van mij, die vlieg echt het lekkerst.  schater

(Rode Naish Raven 12  ThumpsUp )
Mark-Fizzer

Antwoord #10 November 17, 2006, 01:47:32
edit2Rapporteer  
Die van mij knal geel en groen, maar vaart niet als een banaan....
Hij vaart als de brandweer namelijk. Dus had ie mooi rood moeten zijn?!

Lekker boeiend wat voor kleur je kite is, als ie maar blaft!!!!!!!

Zoals Joo.lien zegt: KANSLOOS!
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #11 November 17, 2006, 01:47:52
edit2Rapporteer  
in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens
Met andere woorden: gebruik kommas en punten, hoofdletters en meer van dat soort onzin. En leer een grammaticaal correcte zin te construeren. Ik heb ook moeite met het lezen van je zinnen zoals je nu typt en waarschijnlijk krijg je dan ook meer replys als je goede zinnen maakt.
Mark-Fizzer

Antwoord #12 November 17, 2006, 02:07:11
edit2Rapporteer  
@kazama: i rest 'your' case
BasO

Antwoord #13 November 17, 2006, 02:16:20
edit2Rapporteer  
Wtf wat boeid het nouw hoe je kite er uit ziet,, Okee strakke kite is ook wel vett! Maar toch het gaat er wel om hoe die vliegt heh Wink!
zagy

Antwoord #14 November 17, 2006, 02:57:58
edit2Rapporteer  
een kite beoordelen op uiterlijk, dan beoordeel jij een chick zeker op functionaliteit....

zijn goede kites, scheuren alleen wel erg snel.
diederik

Antwoord #15 November 17, 2006, 05:59:56
edit2Rapporteer  
doe mij maar een duurzame,  kite met goeie compromis tussen prijs, low-end, high-end, airtime, lift, stuursnelheid...een perfecte dus en die bestaat volgens mij niet. Kleur boeid niet!!!!Heb trouwens best yarga en nemesis...c-shaped rules!!!!Een high aspect ratio voor de low-wind dagen lift en hangtime (nemesis) en een midaspect ratio voor harde wind, wat sneler sturen, fijner met golfrijden (yarga), (vind ik...ieder zijn mening natuurlijk, gewoon zelf testen)
xray

Antwoord #16 November 17, 2006, 14:54:23
edit2Rapporteer  
Antwoord op de wel zeer slecht gestelde vraag.
Torch 3 is de freestyle kite voor unhooked moves en heeft daarnaast ook nog een goede lift en hangtime (Arno deed het nog voor op de Slufter gisteren). De kite is snel en stuurt licht.
Raven 3 is de big air kite en is nog wat lichter op de bar, stuurt ook echt snel maar vaart ook sneller. Big air zegt het al,hoogte van sprongen en hangtime is bizar.
Boxer SLE is een allround kite met veel depower en een groot bereik.
Showckwave is een kite die een combinatie vormt van waverijden, big air en veel depower.

Deze informatie is ook bij Naish op de site te lezen overigens. Ook met zoek is over deze kites op deze site veel informatie te vinden. Dus als je even moeite doet!
panda

Antwoord #17 November 17, 2006, 22:12:52
edit2Rapporteer  
(sst mijn kite kan niet eens vliegen) maar er staat wel een echte van goch op!!
Antwoord #18 November 17, 2006, 22:27:30
edit2Rapporteer  
het gaat er niet om of je beult, maar hoe je kite eruit ziet!!
Loon

Geen avatar

Antwoord #19 November 17, 2006, 23:43:20
edit2Rapporteer  
yup

hallo beste kiters ik heb een vraag voor je kan iemand me het verschil uitleggen over kite's om wille van k vind naish keimooie kite s maar k weet niet als deze goed te besturen zijn en hun lift enz ik hoop dat jullie me iet kunnen latten weten greetz

have fun

Anders moet je moet gewoon met zo veel mogelijk keivette shit rond gaan lopen gozer: neem dan bij die keimooie kite van Naish ook een keimooie plank van Naish erbij en misschien kun je dan ook nog bijpassende keivette boardpants van Mystic erbij nemen en dan doe je ook nog een keicoole muts van Billabong op je hoofd en neem je er een keigave jas van Volcom bij en neem anders gewoon ook nog je keistrakke snowboard van Forum en je Rip Curl surfboard mee. Dude jij wordt de keivetste gast van heel het strand......
stijn depauw

Antwoord #20 November 18, 2006, 01:43:21
edit2Rapporteer  
kerel, ik schaam me voor jou, gelieve je hopeloze praat in de toekomst op kiteboarder.be te posten

yup

have fun
Antwoord #21 November 18, 2006, 01:45:06
edit2Rapporteer  
LOL stijn schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.