voor de zwevende kiezer

kentyman

November 21, 2006, 22:21:45
edit2Rapporteer  
http://www.nu.nl/news/894075/89/Soorten_uitgestorven_door_opwarming_aarde.html

het beste kun je kiezen voor een partij die zich helemaal niets of veel te weinige van de milieu problemen aantrekt en die zich juist het meeste bezighoudt met dingen als immigratie, vergrijzing, terrorisme etc. Als we namelijk gewoon doorgaan met het uit balans brengen v/d planeet dan zijn binnen niet al te lange tijd AL onze problemen opgelost! :-)
Maurits

Antwoord #1 November 21, 2006, 22:26:18
edit2Rapporteer  
Zo dacht ik ook al. Er is geen partij die zich hierover bezig houd. Alleen maar sociaalgebeuren, veiligheid, scholing en terrorisme :S De enigste partij die hier een piepklein btj bij in de buurt komt is de partij voor de dieren...
Leon aero2
Gast
Antwoord #2 November 22, 2006, 02:03:11
edit2Rapporteer  
Mee eens, belachelijke wereld tegenwoordig.
Boudewijn

Logs: 0 | 257 uur
Antwoord #3 November 22, 2006, 02:13:09
edit2Rapporteer  
pff ik wist al wel een tijdje dat de dieren naar het noorden trekken doordat ik me in haaien interesseer. Zo is de witte haai ook al aan bj Bretagne gesignaleerd terwijl altijd heel wat zuidelijker leefde een paar jaar geleden  (geschokt_kitesmiley)
kentyman

Antwoord #4 November 22, 2006, 15:56:16
edit2Rapporteer  
ik geloof dat de CU de meest milieu-vriendelijke partij is, groen-links en SP ook wel, cda en vvd niet echt.
We hebben zelfs niet eens meer een minister van milieu!
dimitri
Gast
Antwoord #5 November 22, 2006, 16:14:12
edit2Rapporteer  
ik geloof dat de CU de meest milieu-vriendelijke partij is, groen-links en SP ook wel, cda en vvd niet echt.
We hebben zelfs niet eens meer een minister van milieu!

Dat is toch wel iets wat mij dwars zit, ik vind dat die er in he volgende kabinet tochweer moet wezen.
Leon aero2
Gast
Antwoord #6 November 23, 2006, 02:39:50
edit2Rapporteer  
Maar een punt wat ik hieraan nu zo moeilijk vind is, het is eigenlijk van begin af aan altijd al een bewogen wereld is geweest. En aangaande milieu valt er volgens mij weinig meer te redden de grootste energie trekkers en vervuilers zoals Amerika doen bijna nergens aan mee.

Een land als Nederland op zichzelf heeft weinig invloed, en wat moet je eraan doen?

De mensheid gaat aan zichzelf ten onder....
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.