Morgen 23e donderdag autoplaya...

Micky

Berichten: 4101
November 23, 2006, 08:14:21
edit2Rapporteer  
Morgen om 10 uur komt mijn moeder even thee drinken.....duurt een uurtje en dan naar Oostvoorne! nog meer liefhebbers! (niet van mijn moeder)  Als ik iemand onderweg op moet pikken prima maar ik ga geen km's om rijden. Mormel rijdt 1 op 5...  (tong_kitesmiley) Kan er dus maar eentje bij of je moet in de achterbak gaan liggen! Kom vanuit leiden A4>kleinpolderplein>europoort....enzovoort.
Ik hoor het wel. Wind in de ochtend hard, en in de middag knoopje of 19.....lekkah!
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #1 November 23, 2006, 13:04:13
edit2Rapporteer  
Ik zou de weersverwachting toch nog maar even nalezen als ik jou was. Er wordt windkracht 7 a 8 aan de kust voorspelt, met veel regen en mogelijk onweer!
Tenzij je nog een paar ribbetjes wil kneuzen natuurlijk  schater
P.S. Heb je je nieuwe board al?
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #2 November 23, 2006, 13:16:06
edit2Rapporteer  
als je 'n kleine kite heb, en ervaring. kan je dat echt wel aan hoor.Smiley
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #3 November 23, 2006, 15:39:56
edit2Rapporteer  
Ik zou de weersverwachting toch nog maar even nalezen als ik jou was. Er wordt windkracht 7 a 8 aan de kust voorspelt, met veel regen en mogelijk onweer!
Tenzij je nog een paar ribbetjes wil kneuzen natuurlijk schater
P.S. Heb je je nieuwe board al?
Hee Jacq, wat lief dat je je zo'n zorgen maakt  (grinnik_kitesmiley)
Board is nog steeds niet binnen, zou vandaag komen.
Zowel op windguru, windfinder en watersportweer geven ze tussen 12 en 18 uur 19 toto 20 knopen aan. Is misschien idd nog een beetje te hard voor mijn ribben en mijn 13m.....MAAAAARRRR ik heb zo'n zin......
Hou het wel ff goed in de gaten....jij nog plannnen?
knmi
Gast
Antwoord #4 November 23, 2006, 16:05:48
edit2Rapporteer  
Mischien toch eens een goed weerbericht leren lezen, de knmi luchtvaart tot laat inde middag tegen schemeren aan:

WIND: ZUIDELIJK 15-20 KNOPEN, IN DE KUSTPROVINCIES EN BOVEN HET
IJSSELMEER 20-28 KNOPEN, AAN DE KUST LOKAAL ENKELE KNOPEN MEER
WIND. BIJ BUIEN UITSCHIETERS TOT 40 KNOPEN.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5 November 23, 2006, 16:10:51
edit2Rapporteer  
in dank aanvaard......thx!  ThumpsUp
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #6 November 23, 2006, 22:02:09
edit2Rapporteer  
in dank aanvaard......thx! ThumpsUp

Heee Micky, gozah....

nou, ik ben vandaag in Katwijk geweest. Het was echt hard, had beide setjes maar meegenomen. Heb toch maar besloten om te gaan windsurfen, was teveel voor mn 11m tribal, zeker voor jouw 13m....ben wel al om 1300uur weggegaan, dat wel

Ik ga wsl wel zaterdag naar autoplaya....
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7 November 24, 2006, 01:52:25
edit2Rapporteer  
Hee Robert,

stond eergisteren te klooien in Noordwijk met een leenboard. Had net mijn kite opgepomt kwam er een hagelbui over niet normaal. Bleek ik niet in de bindingen te komen en die konden alleen maar met een schroevendraaier groter gezet worden.......werd dus kouder en kouder en kouder. 100 meter gevaren maar bij elke golf werd ik uit mijn board gespoeld.
Maar het wonder is geschied: heb mijn nieuwe Nash Haze!!!!
Zit alleen het hele weekend volgeboekt dus gaat volgende week worden of heel misschien morgen nog ff. Ze geven alleen Z-ZO door dus minder.
Jammer dat je toch niet ff kon varen vanmiddag. Zou wel benieuwd zijn geweest naar je ervaringen met de golven ipv het vlakke water op de autoplaya.... (tong_kitesmiley)
Wel lekker gesurfd???

Greetz
R@bert

Berichten: 2472
Antwoord #8 November 24, 2006, 03:44:28
edit2Rapporteer  
Hee Robert,

stond eergisteren te klooien in Noordwijk met een leenboard. Had net mijn kite opgepomt kwam er een hagelbui over niet normaal. Bleek ik niet in de bindingen te komen en die konden alleen maar met een schroevendraaier groter gezet worden.......werd dus kouder en kouder en kouder. 100 meter gevaren maar bij elke golf werd ik uit mijn board gespoeld.
Maar het wonder is geschied: heb mijn nieuwe Nash Haze!!!!
Zit alleen het hele weekend volgeboekt dus gaat volgende week worden of heel misschien morgen nog ff. Ze geven alleen Z-ZO door dus minder.
Jammer dat je toch niet ff kon varen vanmiddag. Zou wel benieuwd zijn geweest naar je ervaringen met de golven ipv het vlakke water op de autoplaya.... (tong_kitesmiley)
Wel lekker gesurfd???

Greetz

Jammer man, dat je dit weekend niet kan ThumpDown...surfen was ok, alleen kon ik geen kleiner zeil dan 5.4 opzetten ivm een gebroken mast van mn 4.7...maar de golven op de 2de bank werden rond 11uur aardig hoog :Smiley, alleen stond ik te overpowered 's ochtends iig (tong_kitesmiley). Kon niet echt lang blijven jammergenoeg omdat ie 'smiddags zou afnemen. Temperatuur was ideaal, zonder schoentjes  gevaren, perfect!!! (hangloose_kitesmiley)
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #9 November 24, 2006, 03:49:02
edit2Rapporteer  
Was eigenlijk ook nog ff van plan om mijn nieuwe board uit te gaan testen maar de ochtend wind liet dat niet toe. s'middags was het volgens mij goed te doen.
Nou ja, voor mijn ribben is het idd beter om nog ff rustig aan te doen. Had toch wel weer behoorlijk last na dinsdag.
Zie je over een weekje ofzo wel op de autoplaya, we bellen wel ff.

mzzl
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.