wat is dit, vage plek op nieuw board??

CHRIZZZZ

November 28, 2006, 01:03:47
edit2Rapporteer  
Ej..

Ik heb nog maar pas een fanatic bronson 2006 gekocht, paar keer lekker mee wezen knalle. Maar nu zag ik pas een vage plek op een tip zitten. Het lijkt net of er vocht onder is gekomen ofzo.

Ik heb er een foto bijgedaan waar het net op te zien is, in het echt zie je het duidelijker. Eerst was dit niet zo, maar het viel me pas op. Is dit vocht, of wat dan ook?? Het zit aan de toeside kant...

Verder gaan m'n voeten ganz naar de ... van die voetbanden. Ik hoorde dat naish bandjes wel goed waren en hier best oppasten klopt dat ??

tnx alvast  ThumpsUp

peter.

Antwoord #1 November 28, 2006, 02:25:46
edit2Rapporteer  
erg vaag ik zou er mee naar de winkel gaan vragen hoe dit kan

suc6
tom_beul
Gast
Antwoord #2 November 28, 2006, 02:27:13
edit2Rapporteer  
Misschien is je board lek? gewoon terug mee gaan!
CHRIZZZZ

Antwoord #3 November 29, 2006, 00:35:24
edit2Rapporteer  
ff naar de shop geweest, maar die konden er ook niet veel aan zien. Er zit voorlopig nog garantie op en ik heb er ff licht omheen getekent. Mischien is het een fout in de print maar dan is het raar dat het me niet eerder is opgevallen...

we will see...
Lord of the Boards

Antwoord #4 November 29, 2006, 05:05:07
edit2Rapporteer  
idd even met een watervaste stift de lijnen erop tekenen en kijken of het misschien groter of kleiner wordt. Ik heb echt geen idee wat het is, maar als het wel vocht is zou de plek groter moeten worden als je er een dag mee vaart, of juist kleiner als je hem bij de verwarming zet.

Als het zo blijft, zou ik me er verder niet al te druk om maken.
CHRIZZZZ

Antwoord #5 December 01, 2006, 01:26:32
edit2Rapporteer  
opgelost zie dit topic:

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=21105.new#new
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.