LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Tjemig de Pemig JT, Klasse!! Hoe heb je het "CAP" er strak opgekregen?? Eerst glasboardje maken met Peelply en dan als laatste het CAP? Ik ben wel errug benieuwd hoe je dit gefixed heb.
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Zoww strak.....ben ook wel benieuwd jah.......dat is echt super strak... Wat is precies het gewicht en de maat.???? Grote klasse.... Greetings....The Pro Kiter...Arwin Lubbers
|
|
|
Psychotic
|
Helaas niet 100% strak met heel veel tegenlicht (onderzeide). Door het matte cap valt dit echter weg bij normaal licht Ik heb de full suspention tips recht afgefreesd, toen de rand schuin aangesmeerd met boterdikke epoxy/glassbubbles en toen gelamineerd met wit pigment in mijn pox. Cap erop, op de tafel mikken, 8 uur laten persen en klaar
|
|
|
wouterb
|
respect hoor!! zo krijgen we iig een idee wat dat spul kan hebben qua moeilijke oppervlakken.
|
|
|
Psychotic
|
Ohja dit spul was 1 mm dik, het gele en het kleurloze is .7 mm dik, nog net ff een keer zo flexibel dus @ arwin: afmetingen zijn 147*43. Ter illustratie, de morgan ernaast is 120*36.... Vaart erg lekker en doordat de flextips wat torderen (zit nogal veel UD in dit board) draait hij echt extreem kort.
|
|
|
|
Tommie
Geen avatar
|
sjees!! nou dan laat ik de foto's van m'n nieuwe woody triplex maar weg, dit is genoeg om een week te kwijlen.
zucht.... vacuum.....
|
|
|
Joosdo
|
Wel gaaf JT, zo met die suspension tips,
Zou je niet je onderste 7 mm plaat de juiste bodemmaat kunnen geven, en de bovenste 7 mm plaat de dek afmetingen met afgeschuinde randen? Dan is dat aansmeren met verdikte epoxy ook niet meer nodig? Zomaar een hersenspinsel tussendoor hoor.
mzzl Joost
|
|
|
Psychotic
|
Hoi Was inderdaad een idee geweest, maar ik heb 15mm PVC gebruikt en aansmeren ins makkelijker dan shapen Helaas wel te weinig keper gebruikt, dit bopard tordeert als een dolle! (wel lekke rin de glven, kort draaien maar hoogte lopen is hierdoor minder)
|
|
|
lennart
|
jt weer een mooi board .. allen vraag ik me af warom oranje ?? en niet gewoon lekker oldschool zoals die ander er rechtts naast met die hout look ???
|
|
|
Maurits
|
Misschien handig voor als je m kwijt bent Jt dit board ziet er echt top uit! Mijn complimenten.
|
|
|
Psychotic
|
Tja, keuzes. Een foamie om het af te leren
|
|
|
roelvdgun
|
als je de print van de spleene erop zou doen zou ik het verschil niet zien! top boardje
|
|
|
knar
Geen avatar
|
Helaas wel te weinig keper gebruikt, dit board tordeert als een dolle! (wel lekker in de golven, kort draaien maar hoogte lopen is hierdoor minder)
Beetje late reactie: mooi boardje Ik wil ook iets met die maat bouwen, maar ik wil graag van je leren. Hoeveel glas heb jij gebruikt? Hoe kan ik aan de cap komen?
|
|
|
Psychotic
|
Pfoe, er zit in:
cap 280 keper 220 UD core 220UD 220UD cap
Cap heb ik van crown plastics, is gekleurd durasurf. Heb er niets meer van liggen helaas. Wil wel weer een keertje wat gaan scoren daar.
|
|
|
knar
Geen avatar
|
Bedankt. Dat is toch een behoorlijk zware lay-up.
Hoe kan ik de torsiestijheid vergroten? - meer glasweefsel? - dikker board? - diagonale strips carbon?
Wat werkt het beste?
|
|
|