hey,, ik heb geen idee welk board goed voor jou is.. maar kun je me wat foto's sturen?? van je litewave.. ik bn 15,, heb niezoveel geld:P ,, dus moet het met 2ehands board doen:P
Welke maat zat je naar te kijken? Voor de Sk8 heb je in ieder geval behoorlijk wat wind nodig wilt hij een beetje lekker varen... (sealedlips_kitesmiley)
Heb net de nieuwe Haze 2007 aangeschaft.... vaart helemaal super en kwam ook zeer goed uit de test. Prima board voor dat geld. Is idd geen fone board maar wel errug lekker.
Heb zelf de Demon 125 en een maat van mij de SK8 134 (heb uiteraard beide gevoeld). Vorig jaar voer ik op de SK8 128. Met jouw gewicht is een SK8 al snel erg lekker...vaart beter in choppy water en loopt beter hoogte. Daar tegenover staat dat de Demon erg makkelijk te varen is, betere pop heeft en zeer easy te landen is. Met de Demon kan je ook eerder varen, maar dat maakt met jouw gewicht niet echt veel meer uit. Zelf ben ik 80+kg.
ik ben ook 60kg en vaar de sk8 2004 128x35 en 2005 118x33
wanneer de windt boven de 18 knopen is vaar ik graag met de 118 en als het vlagerig is of niet zo hard waait dan vaar ik de 128 omdat hoogte lopen dan erg moeilijk is met de 118