kitespots in Cuba?

limit

Geen avatar

December 04, 2006, 03:06:46
edit2Rapporteer  
Ik wil eind van het jaar naar Cuba. Ben een beginner. Zijn er mensen die ervaringen hebben met kiten in Cuba?
Waar zijn de goede spots?
stefkiter

Antwoord #1 December 04, 2006, 03:14:28
edit2Rapporteer  
als je op reis wilt voor te kiten.. waarom niet ineens brazilie ofzo? of ga je zoizo naar cuba?
limit

Geen avatar

Antwoord #2 December 04, 2006, 03:43:12
edit2Rapporteer  
Precies ik ga zowiezo!
ibis

Geen avatar

Antwoord #3 December 04, 2006, 03:53:14
edit2Rapporteer  
Ik wil eind van het jaar naar Cuba. Ben een beginner. Zijn er mensen die ervaringen hebben met kiten in Cuba?
Waar zijn de goede spots?
Dit jaar naar Cuba geweest. Eén dag in Varadero geweest, en daar werd er gekite. Nergens anders in Cuba kiters gezien ... Varadero is 1 groot hoteldorp, vreselijk toeristisch dus.
Ik denk wel dat het geen probleem zal zijn voor beginners daar. Wel golven, en het strand is niet supergroot.
Geniet ervan, Cuba is een heerlijk land !
kitekoert

Antwoord #4 December 04, 2006, 03:53:35
edit2Rapporteer  
Ik ben er in juli/augustus geweest, kiten wordt er weinig tot helemaal niet gedaan. Alleen in Varadero heb ik er een aantal gezien, een stuk of 5. Maar iig geen verhuur oid. Ik had zelf geen spullen bij me maar kon van een van de locals een setje huren voor een uurtje.

Overigens zijn er helemaal geen regels wat locaties betreft. Je kan volgensmij overal kiten, alleen even op de overige badgasten letten.

De beste periode is januari/februari. Ik was er midden in het regenseizoen en de wind is dan niet goed.
Buster

Antwoord #5 December 04, 2006, 18:31:52
edit2Rapporteer  
Ja Varadero, daar zat ik ook 2 weken, shit ik ben de naam en de preciese locatie vergeten, maar daar wordt iig gekite als er een aardig windje is... Helaas alleen illegale Casa Particular daar en verder alleen redelijk prijzige hotels...
kitekoert

Antwoord #6 December 04, 2006, 19:39:44
edit2Rapporteer  
Op de onderstaande locatie in google-earth waren ze bezig, en heb ik een uurtje een setje gehuurd van een local.

http://maps.google.com/?ie=UTF8&om=1&z=18&ll=23.134564,-81.29333&spn=0.00293,0.004506&t=k
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.