nog een nieuw site !

jackkeayn

Geen avatar

December 21, 2006, 05:12:41
edit2Rapporteer  
Hallow mensen,

Ja er komt weer een nieuwe site

http://www.ilovekitesurfing.nl

Ik ben er nog druk me bezich het is meer een preview wat jullie zien de inhoud klopt niet, de menu werkt niet
en er moeten nog veel dingen toegevoegd worden

maar wat vinden jullie er van?

ps Als er nog mensen zijn die het strax leuk vinden om voor deze site te posten of moderater te zijn
stuur een PM of een mail naar info@ilovekitesurfing.nl

slufterhufters.com

Antwoord #1 December 21, 2006, 05:15:25
edit2Rapporteer  
Jaaaaaaaaah leuk man al die andere kitesites.

Kijk ik echt naar uit dat we dadelijk 50 verschillende kitesites hebben.

Veel klikken hoor op je eigen link...

Spoon

Antwoord #2 December 21, 2006, 05:21:21
edit2Rapporteer  
sjezus wat een sarcasme...

over de site, mag ik wat opmerkingen plaatsen?
Ik vind het wel een mooie site maar ik zou toch kiezen voor iets meer vormgeving. ik vind het een beetje te strak. Verder hoop ik dat alles uiteindelijk 1 taal word?

ga zo door iig...
Erik de Berik

Antwoord #3 December 21, 2006, 05:44:06
edit2Rapporteer  
Teveel kleine letters en te rommelig.Houd er rekening mee dat mensen van nature lui zijn .Je site leest niet makkelijk weg en is vermoeiend.Je bedoelt het goed maar zorg dat mensen blijven hangen door het duidelijk en overzichtelijk te houden.Denk dat Kitehigh blijft rulen en eerlijk gezegd heeft de tijd bewezen dat Kitehigh en Hanglos DE kitesites van Nederland zijn.Ik hoop het beste voor je site en het ziet er op t eerste gezicht profi uit maar High en Los zijn erg ingeburgerd in kiteland en het zal moeilijk worden om daarmee te concureren.Maar..... toch veel sucses gewenst en laat je er niet van weerhouden om door te gaan,hoe meer info hoe beter.  ThumpsUp
jackkeayn

Geen avatar

Antwoord #4 December 21, 2006, 06:03:45
edit2Rapporteer  
@ Spoon: tuurlijk mag je opmerkingen plaatsen daarom post ik het ook Grin. Maar ja de layout heeft idd nog wat nodig maar daar ben ik dan ook me bezich. En ja hij word volledig nederlands/engels/duits/turks en fins taalig nee maar het komt omdat de script engels taalig is moet nog bijgewerkt worden.

@erikmaul: ja daar heb je zeker gelijk ik nooit echt bij stil gestaan als je er me bezig bent weet je precies waar alles staat. En dat hanglos en kitehigh ingeburgerd zijn daar is niet onderuit komen en zal denk altijd zo wel blijven. maar wie niet waagt wie niet wint.
Erik de Berik

Antwoord #5 December 21, 2006, 14:27:42
edit2Rapporteer  
Zo is het ThumpsUp ,niet geschoten altyd mis.Maar blijf wel realistisch.
Maurits

Antwoord #6 December 21, 2006, 19:05:56
edit2Rapporteer  
Ik hoop voor je dat ze bij naish niet zo goed gaan controleren op rechten. Want je gebruikt een plaatje als header dat volgens mij niet voor deze doeleinden gebruikt mag worden. Maar jah boeined toch ook. Voor de rest ziet het er goed uit. Joomla heeft altijd standaart dingen dat vind ik altijd een btj jammer. Het is leuker om zoiets zelf te maken in php als je daar de skills voor hebt. Om een lang verhaal kort te maken ziet er goed uit met kleuren combies..
jackkeayn

Geen avatar

Antwoord #7 December 21, 2006, 19:15:27
edit2Rapporteer  
Ja dat plaatje word nog verandert er komt een flash filmpje met eigen fotos en video materiaal

en ik ga zeker een aantal dingen veranderen in het php zodat het wat minder joomla lijkt
maar dat zijn allemaal nog plannen die ik nog moet uitwerken.
Maurits

Antwoord #8 December 21, 2006, 19:25:45
edit2Rapporteer  
Ja dat plaatje word nog verandert er komt een flash filmpje met eigen fotos en video materiaal

en ik ga zeker een aantal dingen veranderen in het php zodat het wat minder joomla lijkt
maar dat zijn allemaal nog plannen die ik nog moet uitwerken.
Aha mooi, ik zou er dan ff een preloader voor dat flash ding gooien, zodat de mensen met een mindere verbinding ook het kunnen bekijken.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.