|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
die link die je gestuurt hebt krijg ik niet aan de praat!!!! het progi dan he!! ik krijgt alleen 'n read me file!!!
|
|
|
Mark Waroo
|
Als je gebruik maakt van Outlook Express... Kan je met je rechter muisknop op je afbeelding klikken en kiezen voor "kopieren naar" daarna voor "e-mailontvanger". Als het goed is vraagt Outlook dan of je de afbeelding wil verkleinen... Gewoon ff een mailtje naar jezelf sturen en je hebt de foto's in kleiner formaat. Werkt bij mij altijd prima!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
klopt maar dat moet makkelijker kunnen!!! en als ik 100 foto's aan wil passen werkt het gewoon niet snelgenoeg!!!
|
|
|
|
Mark Waroo
|
Ja 100 foto's is te veel op die manier...
Ik heb zelf Adobe Photoshop, hier kun je de foto's ook verkleinen.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
heb ik gister ook geinstaleerd!!! maar snap er geen houd van!!!zal wel aan mij liggen!!! ik zoek gewoon n dood simpel progi waar ik crop's mee kan maken en mischien de kleur iets aan kan passen!!!!
|
|
|
Kevin
|
Dat progje van mij is dan wel geinstaleerd moet je nammelijk maar eens al je foto's selecteren en dan rechtermuisknop doen dan zie je staan resize pictures mzzl Kevin
|
|
|
|
Kevin
|
moet je ook selecteren welke groote je de fotos wilt resizen mzzl kevin oja en je moet effe verder lezen en op advances klikken en dan aanvinken resize the originals!! want hij heeft bij jjouw nu gewoon een nieuw bestand aangemaakt die geresizd is!!!
|
|
|
|
R@bert
|
Je begint bij kitehigh>bladeren>In afbeeldingen foto selecteren>bewerken>afbeelding>uitrekken/hellen> dan maak je bij uitrekken allebei de vakjes 50/50 en dan afsluiten/opslaan en gelijk op kitehigh zetten......................voila!!!
|
|
|
|
Buster
|
Micrsoft picture manager heeft toch iedereen>???!!!!
En anders PICASA2 rules! (van google)
|
|
|
Vinni
|
Ik heb een programatje geinstaleerd dat echt super makkelijk is! Rechter muisknop op de foto en dan op ''resize pictures'' en dan kan je ermee doen wat je wilt.
Het heet ''powertoys for windows'' die hebben trouwens meer van dat soort programmatjes
|
|
|
e_surf
|
Progje: JPG Resizer http://www.virtualzone.de/resizer/Simpel, doeltreffend en met goed resultaat je afbeeldingen comprimeren. Ik gebruik het al jaren. Verkleinen op formaat bv van 1,5 Mb naar 100Kb (voor kitehigh, hanglos en surfspullen etc) Verkleinen op resolutie bv van 2816x 2120 naar 800 x 600 of naar elk gewenste resolutie. probeer maar, kost niets (Daan89 was 3 reacties terug ook met de link naar het progje gekomen, ik zag het nu pas)
|
|
|
|
|
R@bert
|
Heb m ook maar ff gedownload, goeie tip
|
|
|