kitepak kopen ervaring psycho 2 iemand ?

MEGALOOPBEUN

December 14, 2006, 02:08:52
edit2Rapporteer  
kan iemand mij zeggen of neil pride psycho 2  een goede koop is
Micky

Antwoord #1 December 14, 2006, 02:19:16
edit2Rapporteer  
Er bestaat geen beter pak  (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Heb hem vorige week gekocht en helemaal top. Super stretch en lekker warm, de 5/3 versie in ieder geval.
Alleen jammer dat je niet zoals in the usa je pak zelf kan samenstellen  ThumpDown

http://www.oneill.com/mens-surf-wetsuit-builder.php
MEGALOOPBEUN

Antwoord #2 December 14, 2006, 02:25:09
edit2Rapporteer  
hallo een vraag  is het een sterk pak ? makkelijk aan en uit te trekken ?
Erik de Berik

Antwoord #3 December 14, 2006, 02:27:50
edit2Rapporteer  
Heb m zelf (nog) niet ,maar schijnt dat dit een vd beste pakken is.Vriend van mij heeft de 6/4 met hood,400,- euro.Niet de goedkoopste wel een O,Neill.Zijn ook goedkopere pakken die ook prima functioneren.Een goede koop is t zeker.O,Neill is de uitvinder van neopreen pakken. ThumpsUp Je vraagt of t een sterk pak is?We praten hier over een O,Neill pak.Je vraagt ook niet of een Audi A8 lekker rijdt,dat weet je gewoon.Wel ff passen voordat je ,m koopt. ThumpsUp
MEGALOOPBEUN

Antwoord #4 December 14, 2006, 02:29:35
edit2Rapporteer  
maar als je door wilt varen en vroeg in het voorjaar al wilt gaan varen heb je wel een goed pak aan als deze dan lang mee gaat vallen de kosten nog mee
Micky

Antwoord #5 December 14, 2006, 02:52:28
edit2Rapporteer  
hallo een vraag is het een sterk pak ? makkelijk aan en uit te trekken ?

Ik ben herstellende van 6 gekneusde en 1 gebroken rib. 4 weken geleden gebeurd. Krijg het pak juist door de goede strech ondanks mijn ribben redelijk makkelijk aan en uit. Of het net zo sterk is als een Audi A8.... geen flauw idee, rij in een Jeep Wrangler...  (grinnik_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
T2K
Gast
Antwoord #6 December 14, 2006, 03:12:37
edit2Rapporteer  
Er bestaat geen beter pak (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Heb hem vorige week gekocht en helemaal top. Super stretch en lekker warm, de 5/3 versie in ieder geval.
Alleen jammer dat je niet zoals in the usa je pak zelf kan samenstellen ThumpDown

http://www.oneill.com/mens-surf-wetsuit-builder.php

Ik wilde mijn ervaring toevoegen maar dit zegt alles al.

Gewoon kopen dat pak!
Nickless

Geen avatar

Antwoord #7 December 14, 2006, 03:59:09
edit2Rapporteer  
Heb er ook een - briljant ding!
Micky

Antwoord #8 December 14, 2006, 04:04:42
edit2Rapporteer  
Haha, kreeg vandaag 3 keer een compliment over mijn pak van ene Bart uit Utrecht.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Loepie (2 flat-3) de Leeuw

Antwoord #9 December 14, 2006, 04:05:18
edit2Rapporteer  
Een goede koop is t zeker.O,Neill is de uitvinder van neopreen pakken. ThumpsUp Je vraagt of t een sterk pak is?We praten hier over een O,Neill pak.Je vraagt ook niet of een Audi A8 lekker rijdt,dat weet je gewoon.Wel ff passen voordat je ,m koopt. ThumpsUp
Waar slaat dit nu op. Of iets een duur model is of van een bepaald merk wil niet zeggen of het het beste is. Kijk maar eens naar Top Gear bijv.
Micky

Antwoord #10 December 14, 2006, 04:34:53
edit2Rapporteer  
Een goede koop is t zeker.O,Neill is de uitvinder van neopreen pakken. ThumpsUp Je vraagt of t een sterk pak is?We praten hier over een O,Neill pak.Je vraagt ook niet of een Audi A8 lekker rijdt,dat weet je gewoon.Wel ff passen voordat je ,m koopt. ThumpsUp
Waar slaat dit nu op. Of iets een duur model is of van een bepaald merk wil niet zeggen of het het beste is. Kijk maar eens naar Top Gear bijv.
Zoveel mensen....zoveel meningen! O'niell is een firma die al jaren en jaren wetsuits maken. Ze hebben dus veel ervaring en maken goede pakken.
De vraag van Debeun was of de Psycho 2 een goede aankoop zou zijn. Ik heb er een en ben erg tevreden net als vele anderen met mij blijkbaar. Een vergelijking met een auto.....ach, kwaliteit kost (meestal) geld. Top Gear zal ongetwijfeld ook goede pakken maken maar mijn voorkeur gaat naar O'neill.
MEGALOOPBEUN

Antwoord #11 December 14, 2006, 04:52:43
edit2Rapporteer  
ga er een kopen vrijdag hoop dat van der berg er nog een heeft in mijn maat 52  kan ik tenminste de winter door varen
Xstream
Gast
Antwoord #12 December 14, 2006, 06:59:56
edit2Rapporteer  
Psycho 2 duidelijke keus alleen ik raad je aan de maat te passen bij de winkel en online bij o'neill je pak samen te stellen dat is veel gekker. Ik heb me psycho nu al 2,5 jaar en eerlijk gezegd je ziet onder de bewegelijke stukken in je pak wat pluisjes maar dat is dan ook het enige. Elk pak houd het lang uit tis maar net hoe je erzelf mee omgaat. dagje kiten ff pak uitspoelen de meeste doen dat wel maar er zijn er veel die dit niet doen en dat gaan de naden schuren. ps denk niet dat de stichless seam serieus geen water in je pak laat. voorkomende problemen zijn via je hals en je enkels en grote nadel van dat is als je geen bandjes eromheen doet blijft het water door de stichless seam gewoon lekker in je pak waardoor je lekker dikke kuiten heb binnen mum van tijd. voor de rest strak pakkie.

en nog even voor de laken onder ons die denken dat een pak niet te bestellen is via de website bullshit.
ik heb er namelijk 2 een 3/2 NL en een 5/3 USA samengesteld via de site en gewoon afgeleverd via DHL uit de USA ^^

En als ik je nog een tip mag geven kijk ok is de wetsuits van RipCurl ik moet zeggen at deze pakken van hetzelfde qwaliteits niveau zijn als O'neill alleen de prints zijn naar mijn mening gekker.
Gerrie (niet ingelogd)
Gast
Antwoord #13 December 14, 2006, 14:58:08
edit2Rapporteer  
Koop er inderdaad bandjes bij, want je krijgt anders echt gigantische ballonkuiten erin. Verder briljant pak. Kopen
Nickless

Geen avatar

Antwoord #14 December 14, 2006, 16:52:27
edit2Rapporteer  
Haha, kreeg vandaag 3 keer een compliment over mijn pak van ene Bart uit Utrecht.... (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)

Guilty Grin
Was een mooi dagje gister trouwens Wink
hagaer

Antwoord #15 December 14, 2006, 19:48:44
edit2Rapporteer  
hehe
psycho 2 is super pak gebruik ik.
kan het wel heel goedkoop krijgen.
gaat nu al twee jaar mee en heb er in de winter mee gekite toen sneeuw op het strand lag (5/3) is echt top en zal goede aankoop zijn.
zelf nieuw kunne krijgen voor 120 euries hehe Tongue

hoop dat je hier wat aan hebt

greets hagaer
FLOF

Antwoord #16 December 14, 2006, 20:22:45
edit2Rapporteer  
heb hem, is top.
Lekker flexibel.
(R)Ikke

Antwoord #17 December 14, 2006, 22:43:10
edit2Rapporteer  
Heb hem ook. Ging voor een Mystic Virus in de aanbieding, maar die kreeg ik niet mee omdat ze een aantal pakken terug gestuurd hadden gekregen. De molded seals lieten los. Toen maar een psycho 2 gepast. Dat zat wel erg lekker, blijf alleen problemen hebben met het voeteneind bij het aan en uit trekken. Erg strak namelijk

Pak is wel fucking duur, gelukkig kon ik hem met een leuke korting krijgen.

En het pak is warm, dat vind ik erg belangrijk
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.