Op 11 Augustus 2004 verscheen een artikel over de gevaren van Kitesurfens in de krant van de Oostzee van Rostock. Men kan de krant van de Oostzee supraregionale grootte op de krantenmarkt roepen niet, probeert haar waarschijnlijk daarom met effekthascherischer die een negatieve tendens meldt aufzubauschen. Slecht onderzocht en gedeeltelijk worden de posities vertegenwoordigd, die in Kiteszene tot algemeen ongenoegen leidden (zie forumingangen op
www.oase.com en
www.kitesurfing kiel.de). Aangezien ik persoonlijk in dit artikel werd aangewezen, liet ik het niet me nemen om een standpunt in te nemen. Een redacteur van de krant, die als sportstudent zich besteedde, die een thesis (diploma) over het onderwerp Kiten wilde schrijven, riep met ons in het redacteurschap rond me aan het onderwerp "ongevallen met Kiten" om te vragen. De verklaringen die in het verdere proces in aanhalingstekens worden geplaatst zijn citaten van het artikel, dat in volledige lengte onder
www.ostsee zeitung.de. moet worden herlezen de Basisteneur van de tekst was: Kiten is het gevaarlijkste soort sport van de wereld met talloze dode degenen en moet absoluut verboden zijn. "Kiten binnen Badebetonnung is te gevaarlijk en daarom verboden - de politie van de waterbescherming zegt. Al vuilnis - Tendsportler zegt." Ik weet niet het, wat gerichte daar "tendenssportsmen" waren. Ik ken persoonlijk 80 Kiter bij de kust van de Oostzee, die al advies is dat Kiter niet bewust zoeken en moet houden om het even wat van het ver in de badstreek. Als deze "tendenssportsmen" Hallenhalmaspieler van Rostock zouden moeten zijn, dan is A) tendens geen sportsmen en B) kent het niet zeker zelfs, wat een "Badebetonnung" is.
Van het de tendenstoevluchtsoord van het tijdschrift het toevluchtsoord van de Tendens van Kitesurfing in twilight - een verklaring aan dubieuze journalistiek en echte risico's Op 11 Augustus 2004 verscheen een artikel over de gevaren van Kitesurfens in de krant van de Oostzee van Rostock. Men kan de krant van de Oostzee supraregionale grootte op de krantenmarkt roepen niet, probeert haar waarschijnlijk daarom met effekthascherischer die een negatieve tendens meldt aufzubauschen. Slecht onderzocht en gedeeltelijk worden de posities vertegenwoordigd, die in Kiteszene tot algemeen ongenoegen leidden (zie forumingangen op
www.oase.com en
www.kitesurfing kiel.de). Aangezien ik persoonlijk in dit artikel werd aangewezen, liet ik het niet me nemen om een standpunt in te nemen. Een redacteur van de krant, die als sportstudent zich besteedde, die een thesis (diploma) over het onderwerp Kiten wilde schrijven, riep met ons in het redacteurschap rond me aan het onderwerp "ongevallen met Kiten" om te vragen. De verklaringen die in het verdere proces in aanhalingstekens worden geplaatst zijn citaten van het artikel, dat in volledige lengte onder
www.ostsee zeitung.de. moet worden herlezen de Basisteneur van de tekst was: Kiten is het gevaarlijkste soort sport van de wereld met talloze dode degenen en moet absoluut verboden zijn. "Kiten binnen Badebetonnung is te gevaarlijk en daarom verboden - de politie van de waterbescherming zegt. Al vuilnis - Tendsportler zegt." Ik weet niet het, wat gerichte daar "tendenssportsmen" waren. Ik ken persoonlijk 80 Kiter bij de kust van de Oostzee, die al advies is dat Kiter niet bewust zoeken en moet houden om het even wat van het ver in de badstreek. Als deze "tendenssportsmen" Hallenhalmaspieler van Rostock zouden moeten zijn, dan is A) tendens geen sportsmen en B) kent het niet zeker zelfs, wat een "Badebetonnung" is. "als het tragisch loopt, geeft het kwetsen, streng gewonde persoon, dode. Onder Kitern een controversiële kwestie: Ongevallen. Slechts jammer genoeg werkelijkheid. In dit jaar twee dode degenen... Bij de Noordzee doods heeft een beginner van Hanover een ongeval." Ik vind, het am smaak en pietaetslos om untruths over ongevallenslachtoffers te publiceren. Beter dan Toby van
www.kiteforum.com kan ik het zeggen niet: "wol een beginner? Waar zijn info- die de tribunes Safetysysteme slechts in de ontwikkeling en geboekte duidelijke vooruitgang? Waar tribunes enigszins over zelfoverschatting van wat die?"kwetsen "beginner, professioneel vorderen. Als de wind zupackt, het iedereen kan ontmoeten. Tot 60 meters moeten hoogst gaan de sprongen, in de scène worden gefluisterd." Als men met Kiffern, het grint van Juni en alcoholisten converseert, zelfs worden de sprongen tot 1,5 kilometers hoogte beschouwd als mogelijk. Gedeeltelijk landde Kiter slechts dagen later opnieuw op het water. Zogenaamde rubriek van de krant van de Oostzee van morgen: "George Bush schildert de begroting van NASA. De vluchten van de maan zijn mogelijk in de toekomst met de Vlieger." De "tijdschriften van de branding verwijzen met ongevallenaantallen naar VDWS. Als één zich nochtans als een sportstudent besteedt, die een thesis (diploma) over Kiten wil schrijven, komt één in Plaudern. ,Es zal openbaar om het even wie niet toelaten dat Kiten ', zegt Alex van Kiel gevaarlijk is. Graag met de vinger aan andere soorten sport richt men. Alex wekt zich op: , wat met Freeclimben of Snowboarden is? Veel meer gevaarlijk. Maar niemand rapporteert over het.' " Aangezien ik reeds in de tijden van Ddr door de dienst van de staatsveiligheid werd gespioneerd, is het gevoel van kellerasseln onder mijn ezel niet vreemd aan me. Het wordt nochtans niet beter daardoor. "men komt niet in Plaudern", maar één riep een dergelijk ding in de vroegere nuttigheid van tijdentijden. Ik was ook tijden een student en over "ik kan niet langs u bespreking ik vrees heb alvorens die dienst van de staatsveiligheid" zeker niet zou tevredengesteld zijn. Het eind van mijn eerste citaat bleef, "het is daar niet gevaarlijk!" En als "zich IN Oostzee de krant" de aantallen van het tijdenongeval van Freeclimben of Snowboarden had verkregen, zou het moeten verklaren dat allebei als absolute, en evenredige ongevallenaantallen twee soorten sport rond werelden meer hoogst met Kitesurfen leggen. Om stille tijden volledig van soorten sport zoals voetbal of handbal (meer volkomen door cardiovasculaire mislukkingen en unbelievably vele gekwetste degenen) te zijn. Natuurlijk is Kiten niet totaal onschadelijk. Maar het is nu tijden een Extreemsportart! In de krantekoppen wordt Kiten natuurlijk verondersteld/door de dood van Silke Gorld geadviseerd, die als nummer twee vrouwen als wereldwijd werd beschouwd. De scène vindt reviled en zich in een vriendelijke Veteranenduktus terugtrekt. Aldus betekent het na zijn dood in het ' Vrije ' tijdschrift: ' op de vlucht in rettungshubschrauber viel het vreedzaam in slaap. Zonder pijn.' " Hoe kan diep één als journalist dalen? "Veteranenduktus"? Zijn wij reeds opnieuw in de oorlog? Het artikel op dat ogenblik in het Vrije tijdschrift werd geschreven door mijn bedrijfspartner Tom Koerber, dat aangezien een ooggetuige het tragische ongeval zag, eerste hulp teruggaf en zich tijdens de noodsituatieverrichting vóór de reddingsauto bevond. Het rapport was eerbiedig, zonder Effekthascherei en geschreven met de noodzakelijke eerbied, zodat het ook bij de familieovereenkomst van Silke vond. De "kettingzaagslachting schrijft stijl" van de auteur van het geciteerde artikel deze gereserveerde vorm van de journalistiek zou kunnen beïnvloeden nochtans befremdlich. "Uwe Schroeder zegt: , trok VDWS Kiten zich aan wal, omdat men daardoor geld kan maken. Slechts: Met een certificatie in de hand na twee dagen die is men niet veilig.' opleiden Bovendien zodat Schroeder, ken niet correct de meeste leraren het.' En 80 per cent van de scholen zijn op verkeerde plaatsen." Zelfs als Uwe Schroeder in de uitvoerende commissie van de schenking van Silke Gorldt zit, zou ik/veronder*stellen adviseer het om de bal vlak te houden. Dat is geschiedenis van de serre. Tot slot was het zijn Gebeurtenis, waarmee het tragische ongeval van Silke gebeurde. Als iets op de verkeerde plaats was, toen de route FD. Waarna tijdens de Gebeurtenissen reeds de bestuurders naar verwezen, maar zij werden niet ernstig genomen. Buhnen in het water bij de volledige kust van Darss van het vissenland zijn een uncalculable risico. En de meeste leraren kunnen correct kiten niet? Opnieuw een persoonlijke indruk: Ik ken meer dan 25 uitrustingenleraren, die bewust hun baan en daarnaast nog kiten kunnen uitoefenen. In dit is verklaring waarschijnlijk eerder Verbitterung van een mens, die rechtstreeks bewees dat hij een Winkel van de Branding niet kan correct in werking stellen. De bittere nasmaak volgens dergelijke artikelen een bittere nasmaak blijft altijd met me. Wat deze "journalisten" beogen? Misschien hebben zij vrienden of geen hobbys, daarom verveling hebben en slechts één doel te hebben: Leef indien anderen precies het zelfde beschissen en is trist, als hun. Sensationsgeilheit terwijl Trophy van Kitesurf van de ZETEL die ik me naast een camerateam heb bevonden en mogen met aan, als hij aan de persspreekbuis luisteren bovengenoemd het volgende (o-klei/toon!): "hebben wij scènes van de tijden eerst de hevige daling nodig. De zender en de toeschouwers willen dat zien!" Onbegrijpelijk, of? Samen is Elk soort sport gevaarlijk als in de hoofden van actieve senselessness en de zelfoverschatting heers. Een gunst aan me: samen gaan naar deze sportsmen, voor hen het gevolg van hun verkeerde duidelijke besluiten maken. Omdat niets de vrienden van Erich Mielke meer ergert, als zij niet andere niet meer leven maak moeilijk kan. Van: Van Alexander Lehmann (hoofdredacteur Vrij tijdschrift) de Bron/de homepage:
www.free magazin.de