Inserts vrij boren?

Joosdo

Januari 10, 2007, 04:30:04
edit2Rapporteer  
Net m'n deck erop gelamineerd, en ga van de week de inserts open maken.

Eerst werkte ik altijd met dikke alu strip waar ik draad in tapte, maar nu heb ik voor het eerst de rvs m6 inserts met gluecap van snowboardmaterials.com gebruikt.

Wat is nu de fraaiste, handigste, makkelijkste en vult u maar in manier om die dingen netjes vrij te leggen?

Boren, soevereinen, frezen? Experts, tell me please...

En nog wat, kan epoxy afgelakt worden met uv filterende echt blanke botenlak (heb nog een bus staan van een ander project)?

Alvast bedankt.

Mzzl Joost
Lord of the Boards

Antwoord #1 Januari 10, 2007, 06:13:49
edit2Rapporteer  
Ik boor ze altijd uit met een 10 mm boor. Flinke snelheid draaien (topspeed........) en niet te hard drukken. Laat de boor het werk doen. Zodra je merkt dat je metaal raakt, meteen stoppen.
Elevation

Antwoord #2 Januari 10, 2007, 17:08:12
edit2Rapporteer  
als je ze netjes hebt ingelamineerd hoef je alleen maar ff met 6 mm boardje heel ff je glue cap door te boren..
GjT

Antwoord #3 Januari 10, 2007, 17:11:50
edit2Rapporteer  
Ik gebruik altijd een hand-verzinkfreesje hiervoor. Druk je zo door het laminaat heen, maar tast het RVS niet aan. Werkt perfect.

GrGjT
Joosdo

Antwoord #4 Januari 11, 2007, 01:44:01
edit2Rapporteer  
Dank u, en hij is mooi geworden, gewoon 2 x 220 ud en 1 x 160 en zonder 1 bubbeltje of belletje super strak eromheen. Vanavond de aerosil met epoxy als schuurlaag, naschuren, superstrakke paint in gedachten, 2 x dd blank en dan de grote kitehigh exposure...

Mzzl Joost
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.