|
R@bert
|
Ga rond 1100 uur weg...sta ik 1215uur op t water.. Zo te zien zijn we de enige Dope Shizzle
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga het denk ook maar proberen? De wind van vandaag was de moeite niet Maarre ben er zelf aardig vroeg uur of 10 a 11. Hoop dat je meer succes heb dan laatst, want ook morgen geven ze in de middag een storing op: 's Middags trekt een volgende storing met af en toe regen of motregen over. De naar zuidwest gedraaide wind neemt weer toe, boven land tot vrij krachtig, 5, aan de kust en op het IJsselmeer tot hard, 7. De temperatuur loopt op naar ongeveer 11 graden.
|
|
|
R@bert
|
Ik ga het denk ook maar proberen? De wind van vandaag was de moeite niet lachen, dude...till 2morrow
|
|
|
R@bert
|
Hoop dat je meer succes heb dan laatst, want ook morgen geven ze in de middag een storing op:
's Middags trekt een volgende storing met af en toe regen of motregen over. De naar zuidwest gedraaide wind neemt weer toe, boven land tot vrij krachtig, 5, aan de kust en op het IJsselmeer tot hard, 7. De temperatuur loopt op naar ongeveer 11 graden.
Komt wel goed hoop ik...Jacq heeft een 7m naish shockwave gisteren gekocht, dus kan ik met haar 9m Tribal aan de slag... Zo te zien zijn we met z'n drie-tjes, Jacq en Cindy!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo was gezellig of niet? Voor 1 persoon minder dan? Dat wel? Maar die heeft je in de auto al de volle laag gegeven denk ik? hahahah Wat een stevige bries vandaag......
|
|
|
Jacq
|
Ik heb me ingehouden, haha... Dat enkeltje Londen zag ik niet zo zitten vandaag en jullie zijn nu wel een paar leuke fotos rijker! @ Robert, stuur jij ze nog even door? Ik denk dat ik zondag maar ga..11 knoopjes...is wel wat voor mij Maar vond t sowieso nog wel gezellig hoor!
|
|
|
R@bert
|
Ik heb nog een afdruk van een hand in mn gezicht ...was zeker gezellig, guy's...en t....g, wat een wind!! Wel een topdagje, lekkere temp...en weer een paar sprongen op mn conto...en dat voor een beginnertje..!! @Jacq zal de foto's er zo ff opzetten . Btw, morgen wordt t wel top voor jou..Nog steeds genoeg wind, maar minder dan vandaag. En een graadje of 12 met mssn een zonnetje @Cindy je hebt aardig de hoogtes opgezocht vandaag, dude...zag er top uit!!! Till next time..
|
|
|
leon01
Gast
|
Yep je ging lekker? ik zag het....
Maarre mijn account doet het nie meer? Komt waarschijnlijk door mijn overgewicht?
|
|
|
Jacq
|
Robert ging zeker lekker, maar ja, hij had dan ook wel een super kite in zn handjes : . Van het weekend wordt t denk wel wat ja, als ik op tijd wakker kan worden. Mick wilde wsl ook gaan, maar evt met jouw (Robert) 11m.
|
|
|
R@bert
|
haha....waarschijnlijk.. hier een paar foto's van vandaag...
|
|
|
leon01
Gast
|
Fuck? Die gasten zijn echt goed? Zal wel jaren oefenen zijn voor mij helaas?
|
|
|
Lex
|
Vette kite hoor die Shockwave , en wie gaat er zo lekker hoog op die foto?
|
|
|
leon01
Gast
|
@Robert? Ik vind dat Jacq behoorlijk hoog gaat daar? Wat een beul?
|
|
|
R@bert
|
Vette kite hoor die Shockwave , en wie gaat er zo lekker hoog op die foto? Cindy Salsa is de astronaut, ik ben degene met de shockwave... @Robert? Ik vind dat Jacq behoorlijk hoog gaat daar? Wat een beul?
Of was t toch Jacq??
|
|
|
leon01
Gast
|
wel behoorlijk vervelend? heb snelle blik geworpen op mijn 8m2? Maar zit toch nog iets niet goed? pas na 30 min wordt ie zachter nou?
|
|
|
leon01
Gast
|
Wie wil er een 8m2?
|
|
|
Micky
|
Ziet er goed uit! Zit met een opgeblazen radiator dus morgen gaat hem niet worden. Misschien zo of maandag.
|
|
|
Jacq
|
Ziet er goed uit! Zit met een opgeblazen radiator dus morgen gaat hem niet worden. Misschien zo of maandag. Smoesjes
|
|
|
R@bert
|
Ziet er goed uit! Zit met een opgeblazen radiator dus morgen gaat hem niet worden. Misschien zo of maandag. Smoesjes Ja micky...smoesjes Je kan bv ook met Jacq meerijden mocht ze gaan ...... Hoe gaat ie verder? Nog last van je (spare)ribjes?? greetz
|
|
|
Lex
|
Wie wil er een 8m2?
Gratis altijd! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
Ziet er goed uit! Zit met een opgeblazen radiator dus morgen gaat hem niet worden. Misschien zo of maandag. Smoesjes Ja micky...smoesjes Je kan bv ook met Jacq meerijden mocht ze gaan ...... Hoe gaat ie verder? Nog last van je (spare)ribjes?? greetz hmmmm, : Gaan jullie morgen(zondag) nog? Ribben gaan wel ok. Nog steeds wel gevoelig. Ben misschien toch weer net iets te snel begonnen.... Forza F-one.......(er was eens )
|
|
|
leon01
Gast
|
Ik ga wel zondag!! Hoop dat het gaat lukken met een 12m2. Mijn 8m2 ligt er momenteel even uit, de wind gaat afnemen zondag dus moet misschien lukken. En anders ga ik wel kijken aan de waterkant hoe een lol anderen hebben heel de dag....hahaha
|
|
|