verzekering unigarant

NIELZZZZ

Januari 20, 2007, 07:11:22
edit2Rapporteer  
hallo kiters

ik heb een reacreatiefverzekering bij unigarant.

nu is op vakantie mijn boardje beschadigd op vakantie die schade wil ik claimen dan eigelijk.
maar kan ik dan zeggen dat ik op een steen ben geland en er een stuk uit me board is?

of kan ik beter zeggen dat ik me board ben kwijt geraakt?

ik weet niet precies waar ik goed aan doe m een nieuw boardje te krijgen of dat die gerepareed kan worden ofzo

thanks en dit is geen oplichting ofzo hoor
maar ik heb ooit als is met een fotocamera iets gehad en toen kreeg ik ook niks terug omdat het niet gedekt was ofzo  ThumpDown
kootsie

Antwoord #1 Januari 20, 2007, 07:24:53
edit2Rapporteer  
Wat zou je zeggen van de waarheid als het toch geen oplichting is?
angela
Gast
Antwoord #2 Januari 20, 2007, 07:28:27
edit2Rapporteer  
is dit eigenlijk wel kite aware?
NIELZZZZ

Antwoord #3 Januari 20, 2007, 07:29:28
edit2Rapporteer  
dat zeg ik maar 2 jaar gelden had ik een fototoestel in me koffer gedaan en met vliegtuig ik thuis me koffer uitgepakt  fototoestel kapot....
verzekering gebeld  en uitgelegd zeiden ze omdat het in me koffer zat wordt niet vergoed met handbagage wel.

dus daarom wil ik dat gewoon weten niet dat ik weer naast de pot pis

La Flauwurhman

Antwoord #4 Januari 20, 2007, 17:56:46
edit2Rapporteer  
Je board kan nog gerepareerd worden dus een nieuwe zal er niet in zitten. Reparatiekosten worden vergoed mits je een bonnetje kan overhandigen. Je hebt misschien ook nog een eigen risico van misschien 50 euro. Als de reparatieksten daaronder zitten dan moet je ze zelf betalen.
Derk

Antwoord #5 Januari 20, 2007, 17:59:40
edit2Rapporteer  
Kijk eerst eens in de polisvoorwaarden, wat is gedekt ??
Kijk dan naar de waarderingsgrondslag, nieuwwaarde, dagwaarde ?
Als de reparatiekosten lager dan de nieuw-of dagwaarde zijn zul je nooit meer krijgen.

Kom je er niet uit mail maar ff.

Derk
NIELZZZZ

Antwoord #6 Januari 21, 2007, 00:27:34
edit2Rapporteer  
iemand uit alphen aan de rijn gaat m maken eigen risico is 50 euro geloof ik dus laat me gewoon door heen maken is lekker makkelijk ook

maar bedankt voor de reacties
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.