Airush Misfit

Baskoole

Geen avatar

April 22, 2004, 20:27:02
edit2Rapporteer  
Aloha allemaal,

Nieuw zeizoen dus opzoek naar een nieuw boardje...
Ik zou graag willen weten of er al dudes zijn die op de airush misfit hebben gevaren??? Lijkt me een vet boardje lekker klein en licht...

Laat je ervaringen ff achter..

Laterz
Alex

Antwoord #1 April 22, 2004, 22:16:03
edit2Rapporteer  
Misfit is toch dat skate board met bindingen?  ik bedoel dus erug kleine kiteboardje van airrush....hehe ;D. Heb me van de week laten vertellen dat het leuk is voor de fun maar echt lekker kiten is het niet.  (als het een ander board betreft mag je al het voorafgaande vergeten) Grin ;D

p.s.  Zou hem ook wel's willen proberen maar zou hem niet kopen ;D
Baskoole

Geen avatar

Antwoord #2 April 23, 2004, 12:36:57
edit2Rapporteer  
OOOh oke dan maar volgens mij heb jij het over de Misfit 90 zonder vinnen, daar zat ik niet naar te kijken eerder naar de 115 of 120...

;D Wink
Wil er ook wel een keer op varen en misschien neiuwe boardjes voor het seizoen je weet nooit!!!

;D ;D
KiteDemon

Antwoord #3 April 23, 2004, 13:23:32
edit2Rapporteer  
Hey Bas,

ik heb geen ervaring met Airush maar wel met Slingshot custom Misfit 122 en het is absoluut een aanrader. Ik gebruik em als enige board en en hij is ook in chop en golven goed te varen. De productie uitvoering is de nieuwe SX serie van Slingshot (SX 122)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.