DXP
|
Ik vind het niks. Lijnen rekken uit, depowerlijn en depowerstrap slijten snel en de safety werkt niet altijd goed (schiet soms spontaan los en gaat i.g.v. veel druk niet goed open).
Mocht je hem toch overwegen let dan ook dat er een DUNNE grijze middenlijn op zit. De oude, dikke, lijn rekt namelijk enorm uit
|
|
|
Eugene
Gast
|
Bij mij is de depowerstrap ook al kapot, kapot getrokken. Maar alleen stukje plastic losgetrokken, heb er nu een van Best op zitten. En de depower lijn versleten, ook al gebroken. Zit nu een knoop in. En de 5th (roze) ook versleten en gebroken. Maar voor de rest is het wel een fijne bar hoor! Alleen de 2006/2007 zijn natuurlijk wel weer verbeterd. Wil op me 2005 ook graag 2006/2007 onderdelen gaan vervangen. Of nieuwe bar erbij ofzo als dat weer voordeliger is. Bij een Naish bar zonder pinnetje in de chickenloop heb ik zo'n gevoelig dat dit iets van je safety ten kostte gaat, omdat je ze heel vaak de chickenloop ook ziet beet houden met een hand. Ohja Naish heeft weer betere gekleurde lijnen, ook wel handig. Vooral nu er misschien weer wat winterse neerslag aankomt om te kunnen gaan snowkiten. :
|
|
|
Lex
|
Bij mij is dat depower trek ding van plastic ook afgebroken. Heb ik zelf even gemaakt en nu is het gewoon een fijne bar.( wimt zal trots op me zijn )
|
|
|
Gertjan
|
De depowerstrap van North werkt hopeloos. Je moet er altijd 2-3 keer aan trekken. En de lijnen zijn ook niet gekleurd, kost meestal iets meer tijd met uitrollen en controle.
Ik zou echt een naish bar kopen. Op Ebay.de gaan ze er in de winter uit voor ongeveer 100-125 euro verzendkosten zijn ongeer 10-15 euro. Ik heb er al meerdere in Duitsland gekocht. In Nederland worden ze meestal aangeboden voor 150 euro, verzenden 7 euro.
Bezuinig nou niet op je bar want het is ook een stukje veiligheid. Zeker wanneer hij niet snel en goed werkt.
Succes met zoeken.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Bij mij werkte de safety altijd probleemloos. Helaas ging hij wel eens spontaan open, je moet goed opletten dat de rode houder helemaal naar beneden getrokken is.
Lijnrek valt wel mee, niet meer als bij andere merken van dat jaar.
Depowerlijn slijt heel snel, sneller als bij andere merken. Beetje sexwax erop doet wonderen.
Op zich geen verkeerde bar, maar de Naishbar uit die tijd was gewoon veel beter kwalitatief.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik heb zelf ook de north 5th element 2005 bar gehad, maar ik vond echt super klote bar. depowerkoort slijt snel, en als je een nieuwe depowerkoort nodig hebt dan moet je meteen een nieuwe chickenloop er bij kopen. (wat erg duur is) de y-splitsing slijt hard door de 5th line die door oogje heen en weer gaat en de bar vind ik maar raare vorm hebben (geef mij maar een rechte bar)
heb nu zelf de north 5th element bar 2006 maar daar heb nog maar 2 probleempjes er mee gehad en dat is dat griptape van je bar loslaat en dat de strap (clean ofzo) soms niet werkt. maar gewoon strap van naish ofzo er op zetten en probleem is opgelost. (eind feb. ga ik de slingshot 2006 bar bestellen)
|
|
|
robertvdmm
Gast
|
prima ding, nooit problemen mee gehad,.. al jaren gebruik, dag en nacht
|
|
|
roeb
Gast
|
prima ding, nooit problemen mee gehad,.. al jaren gebruik, dag en nacht
en nacht Sorry kon het niet laten -Ontopic- Ik heb de bar ook en geen problemen mee gehad, van al het bovenstaande..
|
|
|
robertvdmm
Gast
|
jaaaaaa, snachts DENK ik veel aan de bar,... ook dan geen problemen met de bar,......... alleen slijt het 5e lijntje wel erg snel snachts, en schiet de safety ongewild vroeg los,.......... maar dat komt omdat ik dan misschien twee dromen door elkaar gooi,...........
|
|
|
roeb
Gast
|
lol
|
|
|
plaaggeest
|
- griptape laat los - depowerstrap werkt soms - safety is prima - lijnrek valt ook wel mee
Ik heb er nog een liggen voor de genadigden!
|
|
|