Vraagje over reizen met kitespullen (vietnam)

rikjonker

Februari 03, 2007, 20:40:58
edit2Rapporteer  
Jongens,

Ik ga binnenkort vier weken naar vietnam. Beetje rondreizen met mijn vriendin, er staan ook een dag of vier Mui Ne ophet programma. In eerste instantie was ik van plan mijn kitespulen niet mee te nemen. Maar nu ik de huurprijzen hoor, denk ik dat ik toch een kleine kite surf kite mee van huis ga nemen.
Ik heb een kitetas van 120 lang.
Weten jullie of er extra kosten aan verbonden zijn om kitespullen te vervoeren op een internationale vlucht? Ik vlieg met cathic pacific. Je mag 30 kilo de man meenemen dus aan het gewicht zal het niet liggen.

Groet, Rik
Jolien.

Antwoord #1 Februari 03, 2007, 22:31:38
edit2Rapporteer  
zoekfunctie? hier zijn al heel wat topic over geweest
snip

Antwoord #2 Februari 03, 2007, 22:40:20
edit2Rapporteer  
kijk ff op de site van je vluchtmaatschapij daar staat het meestal wel aangegeven
Belly ItW

Antwoord #3 Februari 04, 2007, 00:20:32
edit2Rapporteer  
Zeg niks met het woord surfen! hou het gewoon op een golftas. Het is vaak zo dat je voor de golftas dan niks hoeft bij te betalen maar zodra je vertelt dat je gaat surfen etc. willen ze nog wel eens verrekte moeilijk gaan doen.
wazzaah

Antwoord #4 Februari 05, 2007, 00:18:21
edit2Rapporteer  
Ben net terug uit Vietnam, ook met Cathay Pacific gevlogen en geen enkel probleem gehad met de spullen. Mochten 20kg per persoon mee en een tas was in ieder geval 30kg en de mijne 25kg. Een beetje er mee schuiven op de weegschaal en voila 24kg en 14kg Grin
Over de grote deden ze al helemaal niet moeilijk en ze vroegen ook niet wat erin zat.
Vond t verder btw een waardeloze maatschapppij, weinig beenruimte, heb beter eten gehad en t onboard entertainment system kan ook beter.

En weet je zeker dat je 30kg mee mag nemen? of reis je business class?
big_ben_lair

Antwoord #5 Februari 05, 2007, 20:07:20
edit2Rapporteer  
Zeg niks met het woord surfen! hou het gewoon op een golftas. Het is vaak zo dat je voor de golftas dan niks hoeft bij te betalen maar zodra je vertelt dat je gaat surfen etc. willen ze nog wel eens verrekte moeilijk gaan doen.

vaak worden sufen/windsurfen/deltavligers/golf en fiets over 1 kam gescoren kwa regels dus die golftas truck is volgens mij een beetje achterhaald  (geschokt_kitesmiley)

p.s. tot nu toe ik vlieg vanuit duitsland en dan zorgt het verschil tussen duits en nederlands wel voor de juiste oplossing  Huh
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.