welke plaats is het beste nu in fuerteventura

spice

Geen avatar

Januari 31, 2007, 03:34:01
edit2Rapporteer  
Houd het niet meer, ga een last minute boeken naar zon, wind en servezaWegens budget blijf ik binnen europa, kan iemand wat tips geven over plaatsen in fuertaventura. Is Corralejo beter dan Sotavento.
Alle tips zijn welkom, alvast dank
mzzl
hifly

Antwoord #1 Januari 31, 2007, 03:47:25
edit2Rapporteer  
Silver Surfer

Antwoord #2 Januari 31, 2007, 03:49:42
edit2Rapporteer  
Ik vond Corralejo wel lekker; elke dag wel wind gehad (mei 2006) Nadeel vond ik met laag water de rotsen. De kitespot wordt dan wel erg klein daar. Laatste dag m'n plank stukgevaren omdat ik te noordelijk voer. Ook voor de kant rotsen. Terwijl er zuidelijk een veel lekkerder strandje is. Bij twee grote hotels. Maar daar mocht je niet varen. Sotavento waait volgens mij veel harder (7 á 8) tussen twee bergen door, heb ik gehoord. Heb er niet gevaren. Schijnt schuin aflandig te zijn, maar zag er daar wel erg ruim uit. Is in bepaald jaargetijde ook een lagune. Kijk even op de sites of zoek op het forum, succes (grinnik_kitesmiley)

http://www.flagbeach.com/main.php voor flagbeach

http://www.rene-egli.com/2007/html/index.php voor Sotavento

slufterhufters.com

Antwoord #3 Januari 31, 2007, 04:10:25
edit2Rapporteer  
Als je nu gaat dan is Sotavento beter.

In de hoogseisoen maanden, juni, juli, augustus, september, is Flagbeach het beste.
spice

Geen avatar

Antwoord #4 Januari 31, 2007, 04:18:21
edit2Rapporteer  
Ik weet dat het nu niet heel goed is maar in europa is het het beste.
In rhodos voorspellen ze best wat wind maar daar is geen hond.
Heb net een 14 meter gekocht en dan kan ik die met 11 tot 16 knopen meteen testen. Maar ik wil weer eens zin hebben in een koud biertje na het varen. In ieder geval tot morgen op de slufter.
acd

Geen avatar

Antwoord #5 Januari 31, 2007, 08:06:50
edit2Rapporteer  
nu lekker niet gaan naar fuerte alleen golf surfen voor de wind moet je enorm mazzel hebben begin juli gaan 12 dagen en klaar ben je. nu mooi tarifa opzoeken of portugal
Kiter70
Gast
Antwoord #6 Januari 31, 2007, 13:17:02
edit2Rapporteer  
Waar moet je in Portugal zijn dan?
storm

Antwoord #7 Januari 31, 2007, 19:31:09
edit2Rapporteer  
spice, je hebt mail
elk
Gast
Antwoord #8 Februari 02, 2007, 20:37:24
edit2Rapporteer  
Wij wilden het gaan leren in Fuerte eind maart, maar nu ik dit lees..........de sites op fuerte zeggen dat het prima is dan ( (tong_kitesmiley)maar dat zou ik ook zeggen als ik hun was)......Willen wel ook wat gezelligheid en een beetje warmte (tarifa is wel stukje noordelijker dacht ik)......

Heeft iemand betere suggesties?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.