Wie weet waarom de brandweer en ambulance vanmiddag op het autostrand waren?

Jappy

Antwoord #50 November 12, 2006, 07:19:41
edit2Rapporteer  
Goed om te horen dat alles net wat beter ging dan verwacht!!

Zeker geweldig spul die morfine hahahaha, leuke ervaringen mee.
Ging dan zelf, heel blij, het hele ziekenhuis doorbanjeren. Helaas gaat bijna geen enkele beweging zoals geplanned haha.

Beterschap verder!!
margrietje

Antwoord #51 December 01, 2006, 17:24:08
edit2Rapporteer  
*WESTVOORNSE BRANDWEER NEEMT GEEN ENKEL RISICO OP AUTOSTRAND
WESTVOORNE - De brandweer van Westvoorne neemt geen enkel risico als er uitgerukt moet worden naar het voormalige autostrand. Voortaan worden in die gevallen standaard twee wagens ingezet. De tankautospuit en een terreinwagen rijden vanaf twee kanten naar de betonnen afzetting.  Zie:
http://www.autostrand.nl

dit vond ik nog even op een ander toppic! duss

maargoed vandaag naar het ziekenhuis geweest en de arts was heel blij verrast! mijn banden zijn helemaal intact alleen eentje is een beetje verrekt ofzo maar verder is mijn platteau goed! dus mag nu over 6 weken weer gaan belasten ipv pas over 12!:D yeah  YeSS

verder had ik wel een huge ass blaar op mijn hak die dus helemaal openlicht... das wat minder maargoed zoals t eruit ziet gaat de arts er vanuit dat ik over een half jaar gewoon weer zoder kruken kan lopen en  misschien weer alles kan doen!  ThumpsUp (grinnik_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) Joepie duss misschien tot snel!

die schroven zijn dus echt huge iets van 6 cm

liefs
Micky

Antwoord #52 December 02, 2006, 00:59:09
edit2Rapporteer  
Hee Margriet,

goed te horen dat het wat beter met je gaat en dus goed nieuws  ThumpsUp ThumpsUp
Hopen dat je idd in het voorjaar/zomer weer het water op kan.
Knuf, Michael
R@bert

Antwoord #53 December 02, 2006, 01:37:02
edit2Rapporteer  
Fuck a duck, Margriet..wat een verhaal. Ik was er ook die bewuste dag..Ik (wij allemaal) ho(o)p(en) dat je asap weer op t water staat om vet te beulen...
Heeeeeel veel beterschap

dope shizzle R@bert
margrietje

Antwoord #54 December 02, 2006, 23:27:19
edit2Rapporteer  
mensen danku danku! zoveel steun doet me goed!

knuffel!
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #55 December 03, 2006, 00:31:16
edit2Rapporteer  
Shit, beterschap... Ennehh hoe moeilijk ook, luister naar je arts betreft revalidatietijd...
Niet te snel weer denken dat het allemaal kan, gewoon goed laten genezen. Anders blijf je er echt last van houden en gaat de pijn nooit meer echt weg..Succes!!
margrietje

Antwoord #56 Februari 06, 2007, 05:33:55
edit2Rapporteer  
heey, hier even een heel leuk berichtje weer, ik verveelde me gister en ik mocht mijn knie alweer vol belasten en ik kan min of meer lopen.. vraag niet hoe, en na 5 meter lukt t niet meer maar het gaat om het idee! Grin

kusje
JorritPi

Antwoord #57 Februari 06, 2007, 06:24:44
edit2Rapporteer  
Is een brandweerauto dan nodig? een bluswagen? Wel beetje apart. Die politie agenten kunnen toch net zo goed iemand naar een ambulance tillen? Bij een zo'n klein (maar zeker vervelend voor de persoon in kwestie) ongeluk heb je dat toch niet nodig.. Huh

He Ronnie Rotonde,

Nog steeds in je winterslaap? Ga je aankomend weekeind mee kiten, als er een laag drukgebied over komt?
JorritPi

Antwoord #58 Februari 06, 2007, 06:28:33
edit2Rapporteer  
Is een brandweerauto dan nodig? een bluswagen? Wel beetje apart. Die politie agenten kunnen toch net zo goed iemand naar een ambulance tillen? Bij een zo'n klein (maar zeker vervelend voor de persoon in kwestie) ongeluk heb je dat toch niet nodig.. Huh

K*t, sorry luitjes, voor het openen van een levens echt oude topic. Foutje!

He Ronnie Rotonde,

Nog steeds in je winterslaap? Ga je aankomend weekeind mee kiten, als er een laag drukgebied over komt?
JorritPi

Antwoord #59 Februari 06, 2007, 06:29:09
edit2Rapporteer  
K*t, sorry luitjes, voor het openen van een levens echt oude topic. Foutje!
margrietje

Antwoord #60 Februari 07, 2007, 20:00:50
edit2Rapporteer  
ja ... Grin
Spike_L

Antwoord #61 Februari 08, 2007, 14:42:30
edit2Rapporteer  
Hey Margriet!

Goed te horen dat het weer de goede kant op gaat allemaal! Doe wel rustig aan, laat het goed genezen, anders blijf je idd last houden. Ik ben jaren geleden ook door mijn knie gegaan (Knieschijf naar buiten geschoten toen ik uitgleed en verkeerd neer kwam), maar ik merk dat die knie nog steeds niet net zo "sterk" is als mijn andere knie... Dus geef het tijd!!
Tot snel weer op het water!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.