FLOF
|
...en die heb ik dus, hoe cool is dat?!
Wind graag, dank u!
|
|
|
nepke1
Gast
|
Mooi want ook ik heb er 2...
|
|
|
lucash
|
Leuk he heb er ook 1 dan is het best leuk om te horen Greetz Lucas
|
|
|
michiel v geel
|
ik vind het en beetje opschepperig best achtig klinken voor mij mag dit gewoon gelaten hebben (en ik heb zeker niks tegen naish)
|
|
|
Molliebollie
|
Ik zie ook niet zo erg het nut er van in ...
|
|
|
|
-Cedric-
|
Ja ze laten alleen de positieve punten van de tests zien, de (eventuele) negatieve punten laten ze er niet bij zien! Er wordt ook in geen enkele test gezegd dat het DE BOW/SLE kite van 2007 wordt dus waarom die WORLD FAVORITE daarbij? Ik vind het ook allemaal wat gepimp, maarja het slaat wel aan bij mensen en het is HELEMAAL iets anders dan best! Dus goede marketing zet van naish!
|
|
|
Dangerfield
|
idd leuk om te weten dat Naish hun eigen kite heeft uitgeroepen tot beste van 2007
|
|
|
Erik de Berik
|
Naish is een grote marketing bende.Helaas maken ze verschrikkelijk goeie kites en gelukkig heb ik Ozone.
|
|
|
|
KiteDemon
|
Welkom in wereld van commercie. ......en who cares........iedeen vaart toch wat hijzelf het lekkerst of betaalbaar vind. Ook altijd leuk die tests....maar er bestaat maar 1 ultime test......zelf testen. Marketing heeft maar 1 doel....boosten van de verkoop......maar daar merk jezelf nou eenmaal weinig van als je op het water staat met merk X en aan het genieten bent.
....euhh.....hey , ik heb ook zo'n SLE ding (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
chico
|
Boxer SLE sucks. = goedkope rommel. Shockwaves zijn veel beter want die hebben 7 struts ipv 5 en daardoor klappert mijn trailling edge minder als de kite op het strand ligt. Je snapt ik heb Sw's en heb een gruwelijke hekel aan cognitieve dissonantie. HiHi
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Daar gaan we weer... Dit is beter, dat is beter, Best is niks.... GGAAAAPPPPPPPP ;-))
|
|
|
Nino
|
Welkom in wereld van commercie. ......en who cares........iedeen vaart toch wat hijzelf het lekkerst of betaalbaar vind. Ook altijd leuk die tests....maar er bestaat maar 1 ultime test......zelf testen. Marketing heeft maar 1 doel....boosten van de verkoop......maar daar merk jezelf nou eenmaal weinig van als je op het water staat met merk X en aan het genieten bent.
Amen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Leuk geprobeerd van Niash. In Amerika zal het misschien wel aanslaan, want daar denkt men niet voor zichzelf, maar dat wordt gedaan Maar laten we eerlijk zijn, ze liegen niet! Het is ook gewoon een goede kite.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ach het maakt niet uit wat voor materiaal je gebruikt als je maar plezier in je sport hebt en dat is bij mij de naish sle waarmee ik lekker vaar en het ene jaar is die goed en het andere jaar het andere merk weer iets beter uiteindelijk gaat het erom dat we er samen plezier in hebben om over het water heen te scheuren . (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
JorritPi
|
Ben het volkomen met je eens Debeun!
|
|
|