OceanRodeo RISE meer info en beeldmateriaal.... zo mooooooi!

Wouter

Februari 24, 2007, 02:47:17
edit2Rapporteer  

De RISE is een cross-over van een C-kite en een SLE kite. Hiermee is de RISE een kite die stuureigenschappen en feedback van hedendaagse C-shapes combineert met de enorme depower van een flat kite. Hiermee dek je met 2 kites zo ongeveer de hele windrange. The best of both worlds, its a beautiful mix!

PERFORMANCE

Turning: De RISE is te vliegen in verschillende setups ten aanzien van de draaisnelheid. De RISE draait in de freestyle setup letterlijk om zijn vleugeltips. De kite reageert zowel ingehaakt als uitgehaakt super snel en direct! Om het geweld in goede banen te leiden kan er ook gekozen worden voor een langzamere setup. De kite wordt dan meer vergevend waarmee de kite eenvoudig is in te stellen op rider niveau.

Jumping: Springen met een RISE gaat eigenlijk exact hetzelfde als springen met een reguliere C-kite. Vertrouwt en lekker explosief. De enorme depower zorgt daarbij voor meer high-end wat springen met deze kite tot een verslaving maakt.

De-power: De RISE beschikt over het nieuwe "Power Control Bridle System" Hierdoor is de kite geheel en controleerbaar te de-poweren. Behalve comfort levert dit eveneens veiligheid en een verslavende high-end. Windvlagen zijn dan ook eenvoudig op te vangen en vormen eerder een funfactor dan een belemmering.

Re-launch: Waterstarten van je kite was nog nooit zo simpel! Trek simpelweg aan één van de stuurlijnen en de kite gaat automatisch staan in de startpositie. Ready for relaunch! Traditionele relaunch zoals gewend bij traditionele C-shape kites is natuurlijk ook mogelijk.

De kleurtjes...... wicked als je het mij vraagt!

Nog een beetje tech-praat:

Vanaf begin april zal de 12 meter leverbaar zijn. Dan zal deze voor de geïntreseerden ook te testen zijn. Alle overige maten worden geleverd vanaf 1 mei.

Tot slot om nog even een goed overzicht te krijgen:

Mocht je meer informatie willen, we hebben de kite al online staan. Heb je specifiecke vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. (hangloose_kitesmiley)
Nickless

Geen avatar

Antwoord #1 Februari 24, 2007, 03:17:00
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit Wouter!
Wouter

Antwoord #2 Februari 24, 2007, 03:19:32
edit2Rapporteer  
tnx man! Ik ben er zelf ook helemaal enthousiast van, ik ga der een biertje op pakken. Eenieder een goede zaterdagavond toegewenst!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Februari 24, 2007, 03:49:42
edit2Rapporteer  
Kompleet programma en is zeker nix mis mee  ThumpsUp Wil wel een x aan de Rise en die Diablo hangen  Joepie Wat moeten die kites gaan kosten..... De prijzen van de Diablo en Rise
plaaggeest

Antwoord #4 Februari 24, 2007, 05:14:38
edit2Rapporteer  
Perfect verhaal wouter! @ mine me kijk op de site www.stormchaser.nl. Alle revieuws en prijzen. Ik kan je vertellen die diablo's varen geweldig! Testen zou ik zeggen!
Wouter

Antwoord #5 Februari 24, 2007, 15:37:49
edit2Rapporteer  
Iedereen is meer dan welkom om de kites een keer te testen. We gaan in de vanaf april met alle 3 de kites door het land voor testdagen en evenementen. Ook kan je altijd ons gewoon een berichtje sturen. Trommel een paar vrienden/geïnteresseerden op en we komen gewoon naar jouw local beach toe.
JTP_Joost

Antwoord #6 Februari 24, 2007, 18:40:50
edit2Rapporteer  
Ocean Rodeo heeft met deze 3 modellen zich aardig op iedere soort kiter gericht... ik krijg over enkele weken Diablo's binnen en moet zeggen kan niet wachten!!!!!

kijk ook maar is op hun site voor de boardjes die ze ook hebben! ook héél vet!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 Februari 24, 2007, 23:36:42
edit2Rapporteer  
Ja maar als je op hun site kijk dan krijg ik steeds een irritante pop-up van de wave board  ListenToMe
Word ik gek van  loser
Wouter

Antwoord #8 Februari 25, 2007, 02:32:42
edit2Rapporteer  
POP-UP........???? IK HAAT POP-UPS. Op de stormchaser site? Ik denk dat het aan je comp ligt mini me of hebben meer mensen daar last van? en welk wave board? De diablo's van je zijn al onderweg joost. heb er even vaart achter laten zetten.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.