|
|
kitaholic
|
Tof Mark - bedankt voor het posten, was mooi dagje!
Heb je nog nagedacht hoe je die back-roll kiteloop nou moet doen? Zag er echt geweldig uit!!!!!!
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Windje had iets straffer mogen zijn Ietsje?????????????? Maak er maar 2x ietsjes van , voor mij ff te kort wind kon net aan hoogte lopen Mooie foto,s
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@ Guido; weet niet hoe ik die trick moet noemen... Moet hem alleen wel wat verfijnen. Ik deed hem vanmiddag in de ruwe versie.... Fuck, Ik was helemaal de weg kwijt. Het gaat ook zo snel allemaal hehehe Volgende keer ga ik mee het water op om wat tricks op de gevoelige plaat te zetten...!!!!
|
|
|
Flyingtrunkie
|
@ Trunkie- Marco toch?
Jazeker, dat heb je goed onthouden!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
hahah, ik was aan het inpakken toen ik je net weg zag varen. Nog lang doorgegaan, of was het ruk verder?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
nee, het wad niet veel meer... ben om een uurtje of 4 weer in gaan pakken.... Ik kon nog net aan hoogte houden met m'n 13m. Jammer genoeg was het bij lange na niet de voorspelde 20 knopen. (cry_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Neej ze zaten er weer bruut naast, de heren van Windfiner... Vind ze de laatste tijd niet zo gericht wind afgeven.
|
|
|
Dangerfield
|
hey, die hond die ken ik. heb ik nog wel mee staan spelen en water gegeven op het strand van Wijk. hmmm of was het Ijmuiden...?
Anyway. Die hond is cool!! alleen niet meenemen naar S'hout. daar benne honden(poep) zat.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Thats the only way Arjen. Doe je dat ook zo streng bij je meissie? ;-) en ik bedoel natuurlijk niet het schijten op een spot. Whahaha
|
|
|
|
Micky
|
Hoop dat ik wel een knuffel-allochtoon ben... (tong_kitesmiley) In de ochtend was het ff lekker maar volgens mij had de beun een schakelaar in zijn zak waarmee hij de wind aan en uit kon zetten... (grinnik_kitesmiley) Was een leuke wandeling... : Volgende keer bij ons...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Oja Mike, je zal wel moe in de beentjes geweest zijn ?! Mooie omgeving daar in het noorden? Jammer van je Low-end, eigenlijk had je op dat moment die van mij moeten proberen, had je kunnen kijken of er verschil in zat.
En ja natuurlijk, ben je onze allerlekkerste knuffelallochtoon. Goed weekend Pik!!!!!!
|
|
|
|
Jurrien
|
Tof Mark - bedankt voor het posten, was mooi dagje!
Heb je nog nagedacht hoe je die back-roll kiteloop nou moet doen? Zag er echt geweldig uit!!!!!!
ook wel F16 genoemd
|
|
|