Ik weet dat het niet zo netjes was om een steek onderwater te geven door te melden dat hij/zij maar 5 berichten gepost heeft maar ik weet dat wij/ik in het verleden meerdere malen gevraagd heb hoe het nu zat met de Spot HUIZEN.... Het kan er bij mij namelijk niet in dat ze het goed vinden dat er bij de Stichtsebrug wel gekite mag worden (palen, prullenbakken, dichter bij de vaargeul) nu is dat gemeente Blaricum maar de burger ziet geen verschil :
en dat je schijnbaar in de gemeente Huizen niet mag kiten..
Ik begrijp uit betrouwbare bronnen dat er een aantal binnen ons forum zich wel bezig hebben gehouden met de spot maar daar hoor je ook nix over!!!!!
Als de NKV zo begaan is met de kiters en de spots dan moeten ze toch iets meer van zich laten horen
Je maakt mijn niet wijs dat de nieuwkomers, die aankomende zomer een kiteset op marktplaats kopen, weten hoe de vork in de steel zit en volgens mij wordt die theorie ook niet verteld tijdens je kitelessen.... als ze al lessen nemen
Met ander woorden ik vind dat het NKV iets actiever moet zijn binnen de forums want anders krijgen we straks weer een hoop van die cowboys die tussen de zwemmende kinderen gaan lopen kl..... en ben je weer een spot kwijt
Ik woon zelf in Zeewolde en erger mij ook suf aan hun beleid.....
Die K...zakken vergeten even dat de gemeente dmv de watersport groot is geworden... Nee wat doen ze dan (shame_kitesmiley) dan zetten ze een gemeentehuis neer op DE "A" lokatie.... Het einde van de inloophaven en zetten het gemeentehuis zo neer dat het gebouw met de rug naar de burgers staat en door het gebouw wordt het hele zicht op de haven ontnomen...... Kijk en dat typeert nu het gemeente beleid..... Nix voor de burgers maar alles voor Bassie
Ik hoop dat ik een beetje een discussie opgang breng en dat er iets meer info terug gekoppeld wordt door KNV naar de verschillende forums........................
En zou de KNV memeber van Huizen en Zeewolde zich willen melden en in het kort willen vertellen hoe de situatie nu is
Groetjes en alvast bedankt
Henk Jan
Ps dit is het laatste bericht dat ik kon vinden op de site van KNV ivm de gemeente Huizen
29 juni 2006
Kitesurfen bij Huizen
Beste medekiters,
Hierbij een update voor gemeente Huizen.
Aangezien we niet op tijd veranderingen kunnen doorvoeren voor seizoen 2006 hebben Gemeente Huizen, NKV en de lokale surfclub in overleg besloten zich te richten op een ontheffing voor seizoen 2007. Alle partijen staan positief tegenover kitesurfen in de gemeente Huizen.
Voor 2006 blijft het dus helaas verboden om te kiten in de gemeente Huizen. De NKV roept alle mede-kiters op zich hieraan te houden.
De gemeente zal binnenkort hetzelfde bericht uitbrengen doormiddel van een persbericht.
De volgende afspraak voor overleg staat voor eind augustus. Alle kiters die belang hebben bij kiten in Huizen kunnen voor vragen en/of steun terecht bij : Sandor@kitesurfvereniging.nl
Sandor Stegeman
NKV - Regio " Muiderberg / Huizen " / KiteCamps.nl