zittrapeze of waist

MinneB

Antwoord #25 Februari 15, 2007, 18:27:03
edit2Rapporteer  
Bij zit trapeze kan je ook last krijgen van je *EITJES* als je ineens een harde lift krijgt ThumpDown
Waist inderdaad meer vrijheid en lekkerder varen. Ook bij switch e.d.
idd echt veel fijner!

HAHAHAHAHAHA masterlijk!
MEGALOOPBEUN

Antwoord #26 Februari 15, 2007, 23:40:14
edit2Rapporteer  
heb vandaag de mystic warrior  (up_kitesmiley)gekocht morgen varen laat morgenavond wel even weten hoe het is bevallen   groetjes  hans  Joepie
Micky

Antwoord #27 Februari 16, 2007, 08:17:51
edit2Rapporteer  
heb vandaag de mystic warrior (up_kitesmiley)gekocht morgen varen laat morgenavond wel even weten hoe het is bevallen   groetjes  hans Joepie

Goed gedaan Hansie  ThumpsUp
Morgen ga ik de mijne ook halen....hoop ik  Huh
Zaterdag komt er een tribal 9m bij en dan ben ik voorlopig ff klaar.....  (tong_kitesmiley)

Wedden dat je morgen een hele blije eikel bent....  (grinnik_kitesmiley) schater
MEGALOOPBEUN

Antwoord #28 Februari 17, 2007, 02:55:33
edit2Rapporteer  
hey micky lekker gevaren he super hoe beviel je eigenlijk die warrior heb je niet meer gesproken   hoor het wel groetjes
MEGALOOPBEUN

Antwoord #29 Februari 17, 2007, 17:47:04
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp wat een verschil veel meer opwaartse druk in plaats van dat ik steeds naar beneden,
getrokken word wel wennen met gijpen dat ligt ook natuurlijk aan m'n nieuwe kite is weer iets anders, varen maar dat komt wel goed als we zo door kunnen varen heb ik dat zo onder de knie iedereen nog, ListenToMe Joepie bedankt voor alle reacties   groeten   hans 
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #30 Februari 17, 2007, 19:05:47
edit2Rapporteer  
Ik vaar zelf al jaren met een heuptrapeze (North) en ik vind het meer bewegingsvrijheid geven ,En je buikspieren worden meer belast , Voor dat je het weet heb je je wasbordtje weer terug...Het is wel belangrijk dat je de juiste maat koopt ,Anders trekt hij steeds omhoog ..
Kijk hier maar op de volgende site ,De tapezes zijn daar zeer scherp geprijst..
http://www.aquatrends.demon.nl/
roelvdgun

Antwoord #31 Februari 18, 2007, 00:55:33
edit2Rapporteer  
hm ik heb zelf een seat trapeze, mijn rug in nouw niet dat je noemt de beste, dus niet voor iedereen is zo'n waist trapeze weg gelegd! toen ik er eentje probeerde in de winkel (ijmuide) en daar toen ff aan die bar ging hange, kreeg ik er toch echt flink last van! heb zelf dakine fusion, vind ik ook super relaxed ding.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #32 Februari 18, 2007, 07:24:38
edit2Rapporteer  
Ik heb vrijdag ff een warrior waist mogen testen... Heb zelf een zit trapeze... Ik vond het met het varen super relaxt en het hoogte lopen gaat nog beter omdat je een goede ondersteuning in je rug krijgt... Heb alleen ondervonden dat het heel anders springen is  schater Met de zittrapeze word ik heel relaxt gelift en weer neer gezet en met de waist werd ik min of meer over het board heen gelanceerd  Joepie.. Ik kreeg te horen dat ik tijdens het springen mijn knieen meer in moest trekken  ListenToMe...
Ik persoonlijk wacht nog ff voordat ik over ga op waist  ThumpsUp
zie foto van mijn huidige seat trapeze  loser Heb trouwens geen las van mijn ballen met deze seat  InLove
Micky

Antwoord #33 Februari 18, 2007, 07:36:07
edit2Rapporteer  
Heb vrijdag de warrior 2007 en de prolimit hadlow kunnen testen. De hadlow ziet er kikke uit, zit als gegoten maar bleef bij niet op zijn plaats zitten. De warrior is stukken stuger maar blijft zitten waar hij moet zitten. Heb dus de voor de warrior 07 gekozen. Vaart veel lekkerder dat een zit-trapeze, meer steun, meer controle en een veel betere houding.
Idefixe

Antwoord #34 Februari 18, 2007, 16:51:45
edit2Rapporteer  
hm ik heb zelf een seat trapeze, mijn rug in nouw niet dat je noemt de beste, dus niet voor iedereen is zo'n waist trapeze weg gelegd! toen ik er eentje probeerde in de winkel (ijmuide) en daar toen ff aan die bar ging hange, kreeg ik er toch echt flink last van! heb zelf dakine fusion, vind ik ook super relaxed ding.

Met een ( goed passende) heuptrapeze krijgt je rug meer ondersteuning dan met een zittrapeze!
@DeBeun: hoe is het nu met je buikspieren? Al spierpijn?
MEGALOOPBEUN

Antwoord #35 Februari 18, 2007, 17:17:11
edit2Rapporteer  
merk het nu zeker dat ik meer vaarplezier heb en merk nu ook dat ik anders sta mijn buikspieren voel ik zeker maar ja wat wil je ook afgelopen vrijdag meteen dik 4 uur gevaren dus alles doet me zeer maar wel beter gevaren alleen met gijpen moet ik even wennen maar  dat kan ook aan die sle liggen vaart heel anders dan die c-kite van mij  maar wel al tevreden over het verschil     hans
(HJ) MINI-ME

Antwoord #36 Februari 20, 2007, 05:19:52
edit2Rapporteer  
Nog iemand ervaring met de TMF Waist van PAT LOVE  Joepie Ik denk dat dit hem gaat worden  (grinnik_kitesmiley) Of anders de X-cute
(HJ) MINI-ME

Antwoord #37 Februari 20, 2007, 07:39:17
edit2Rapporteer  
ik vind dat ik af en toe te veel naar voren en naar onderen word getrokken misschien omdat de waist hoger zit is dat probleem voorbij

Dit komt omdat je met een bow-kite vaart en dan zijn je armen te kort om de totale de-power bereik te gebruiken... Daar heb ik soms ook last van... Dan sta je dus in een soort poep houding.. Ik heb gemerkt dat het depoweren makkelijker gaat met een waist en dat je dus minder (niet) zo snel in een poephouding komt te staan... Je kan natuurlijk ook je depowerstrap beter afstellen  ThumpsUp
Flywoods

Antwoord #38 Februari 20, 2007, 20:22:03
edit2Rapporteer  
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst met een waist gevaren en ik vond het niks. Je ingwanden worden ingesnoerd en als je de kite hooghoudt is fatsoenlijk ademen er niet meer bij. Ik kreeg ook gewoon last van mijn onderrug. het geeft iets meer bewegingsvrijheid maar dat vind ik het allemaal niet waard. Geef mij maar een zit.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.