Kiten in Huizen, in 2007 toegestaan of niet?

johan

Februari 05, 2007, 23:14:03
edit2Rapporteer  
Wie kan mij meer vertellen of het inmiddels gedoogd is om te kiten bij de boulevard of het surfstrandje in Huizen? Ik meen dat het in 2006 nog verboden was, maar hoe zit het nu?
Slis

Antwoord #1 Februari 06, 2007, 00:44:54
edit2Rapporteer  
is verboden,
maar kan wel zeggen dat de nkv er mee bezig is
dus ook vriendelijk het verzoek om er niet te kiten!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 Februari 06, 2007, 01:24:04
edit2Rapporteer  
De NKV was vorig jaar toch tot een accoord gekomen voor 2007  ListenToMe
Slis

Antwoord #3 Februari 06, 2007, 02:20:52
edit2Rapporteer  
ja dat er in 2006 niet gekite werd was het accoord
en dat ze open stonden voor 2007.
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #4 Februari 06, 2007, 04:08:22
edit2Rapporteer  
hoe staat het er trouwens voor met  kite aware hoor er ook niks meer van
(HJ) MINI-ME

Antwoord #5 Februari 06, 2007, 14:10:46
edit2Rapporteer  
ja dat er in 2006 niet gekite werd was het accoord
en dat ze open stonden voor 2007.

Oke maar wie komt er met extra info... Ik heb het bij de  nagevraagd en die weten van nix
michiel v geel

Antwoord #6 Februari 06, 2007, 21:15:42
edit2Rapporteer  
weten die niks van een verbod of weten die niks van dat het eventueel nu legaal zou zijn
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 Februari 07, 2007, 05:11:55
edit2Rapporteer  
Die gasten    weten echt van Nix......
Volgens mij doen alleen die gasten van de surfclub moeilijk als ze een kiter zien....
We moeten natuurlijk ook geen slapende honden wakker maken maar wie is nu eigelijk het aanspreekpunt en van wie krijgen we groen licht....

Hoe kan het zo zijn dat 10 km verder "Muiderberg" alles geregeld is icl verkeersborden (zie foto)

terrorwally
Gast
Antwoord #8 Februari 07, 2007, 17:41:57
edit2Rapporteer  
niks borden zijn het, je gaat toch niet een kite plek vol rammen met borden
Roni-Size

Antwoord #9 Februari 07, 2007, 18:24:04
edit2Rapporteer  
Die borden op de kant zijn idd levens gevaarlijk.

En ja ik geloof ook dat de smurf club moeilijk doet tegenover kiters maar ook de strandwacht werdt een beetje nerveus en belde de politie toenn het strand vol lag met mensen en de kiters er tussendoor liepen dom natuurlijk  ThumpDown

Begrijp het eigenlijk niet, die club is op leven na dood zie er weinig actie of het moet oost of noord west poeieren dan zie je wat wind surfers .

Eigenlijk zouden ze gebruik moeten maken van deze snel groeiende sport en het in hun programa op moeten nemen weet zeker dat ze er baat bij zullen hebben ze hebben daar alle mogelijkheden voor.

Maar ja hou je maar arogant en dom net als vroeger met het snowboarden en skieen.
Ben idd benieuwd naar de vorderingen in gesprekken met gemeente en surf club.
Nog drie maanden en het seisoen gaat voor de recreatieve kiters weer beginnen.

Als er dan niets is geregeld begint het gezeik weer van vooraf aan....

Aloha Ronald....
(HJ) MINI-ME

Antwoord #10 Februari 07, 2007, 18:31:46
edit2Rapporteer  
Ja maar wie-o-wie is er mee bezig  loser

En ja die drukke stranden dat moet je ook willen vermijden maar snap niet waarom het niet zou kunnen op een regenachtige doordeweekse dag  ThumpsUp

Ps de borden op Muiderberg zijn wel duidelijk en ook ideaal om je kite te launchen  ThumpsUp

JorritPi

Antwoord #11 Februari 07, 2007, 21:11:35
edit2Rapporteer  
Nou, ik was d'r vanmiddag nog even en het moet niet gekker worden!
mightymike

Antwoord #12 Februari 07, 2007, 22:04:31
edit2Rapporteer  
Die gasten? ? weten echt van Nix......
Volgens mij doen alleen die gasten van de surfclub moeilijk als ze een kiter zien....
We moeten natuurlijk ook geen slapende honden wakker maken maar wie is nu eigelijk het aanspreekpunt en van wie krijgen we groen licht....

Hoe kan het zo zijn dat 10 km verder "Muiderberg" alles geregeld is icl verkeersborden (zie foto)

kunnen we niet wat borden bij muiden weg halen en in huizen neerzetten.

en die foto van huizen is echt wel grappig jorrit
Stanley

Antwoord #13 Februari 08, 2007, 02:55:16
edit2Rapporteer  
hoe staat het er trouwens voor met kite aware hoor er ook niks meer van

Volgens mij heeft Angela het heeeeeeel erg druk.
En is er niemand anders  die het vertrouwen heeft gekregen om er iets verder mee te doen.
Gemiste kans
(HJ) MINI-ME

Antwoord #14 Februari 08, 2007, 08:48:44
edit2Rapporteer  
Ik zeg...............

Gewoon je nek uitsteken en gaan kiten in Huizen... Als het niet mag dan krijg je het vanzelf te horen en dan weet je gelijk wie de klachten veroorzaken ListenToMe
(HJ) MINI-ME

Antwoord #15 Februari 11, 2007, 07:24:43
edit2Rapporteer  
Wie pakt dit op en gaat er mee aan de slag  loser Het is toch te gek voor woorden dat niemand er gaat kiten en ook nog eens niet weet waarom niet  ThumpsUp
Kom gasten gewoon het water op  Joepie  Joepie

(HJ) MINI-ME

Antwoord #16 Februari 23, 2007, 10:49:28
edit2Rapporteer  
Ik vond dit bericht op de site van NKV.
Zal wel ff een mailtje sturen om te vragen wat de huidige situatie is  ListenToMe
29 juni 2006
Kitesurfen bij Huizen
Beste medekiters,

Hierbij een update voor gemeente Huizen.

Aangezien we niet op tijd veranderingen kunnen doorvoeren voor seizoen 2006 hebben Gemeente Huizen, NKV en de lokale surfclub in overleg besloten zich te richten op een ontheffing voor seizoen 2007. Alle partijen staan positief tegenover kitesurfen in de gemeente Huizen.

Voor 2006 blijft het dus helaas verboden om te kiten in de gemeente Huizen. De NKV roept alle mede-kiters op zich hieraan te houden.

De gemeente zal binnenkort hetzelfde bericht uitbrengen doormiddel van een persbericht.

De volgende afspraak voor overleg staat voor eind augustus. Alle kiters die belang hebben bij kiten in Huizen kunnen voor vragen en/of steun terecht bij : Sandor@kitesurfvereniging.nl

Sandor Stegeman

NKV - Regio " Muiderberg / Huizen " / KiteCamps.nl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.