|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Ach de exacte windkracht voorspellen ze toch nooit goed en we zijn toch niet bang voor 30-35kn? Maargoed, veel meer moet t idd niet zijn.
|
|
|
|
spijs
Gast
|
ja ben er gewoon rond 11 uur en neem een lekker soepje mee dus dat wordt gas geven morgen mzzzzl
|
|
|
ERIC
|
Ja ik ben er ook ,rond 10 uur ,s'middags hoog water en nog veel meer wind . Wessel ga jij ook nog ? Misschien dat het weer net zo druk is als gisteren ,en net zo goed weer ,zon en wind en 11 graden ,en arno is er niet wat wil je nog meer . Nu ziet het er hier (Oostvoorne) goed uit wel wat bewolking ,beetje zon en wind.
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Denk dat t toch maar de brouwersdam wordt, is met hoogwater net wat lekkerder en wat drukker vandaag.
|
|
|
ERIC
|
Het weer is al goed, strak blauwe lucht ,en nog steeds wind ,lekker hoor,ik ga al vast .
|
|
|
Bodhi
|
Ik kijk vanmiddag nog even, moet nu nog even wat schilderen (cry_kitesmiley)
Gisteren was super, hopelijk vanmiddag weer!
|
|
|
Bodhi
|
IK ga nu rijden, hopelijk is er iemand
|
|
|
Bodhi
|
De tyfu*, misschien had ik eerst even moeten kijken op een windmeter... Als een dolle ging het tekeer op de Slufter!
|
|
|
KiteDemon
|
Ha ha.....tussen de 30 en 40 knoopjes s'middags.
|
|
|
|
Vlaardingen
|
Was top vandaag, heel de dag met negen meter gevaren............gna gna gna
|
|
|
|
ERIC
|
Was zeker lekker de hele morgen met 7m gevaren ,lekker zonnetje ,lekker windje ,en opkomend water ,lekker vlak en daarna golven ,leek wel een beetje op gisteren alleen wat meer wind . Heb je s'middags nog gevaren dan wessel??????????
|
|
|
Bodhi
|
@: ERIC Nee, niet meer gevaren. Er was ook helemaal niemand. Heb nog wel een mooie zandstraalwandeling gemaakt over het strand.
@: Kitesninix Moet morgen eerst werken, wil nog een toffe digitale spiegelreflex kopen om mooie kite-actie op de gevoelige chip vast te leggen en dan kom ik zsm naar de Slufter (wanneer er nog tijd over is...)
|
|
|
StevenHill
|
Volgens windguru s'middags geen wind (angry_kitesmiley). Kijk het morgen even aan. Anders weer een week wachten tot ik kan (shame_kitesmiley)
|
|
|