Flakkee Local
|
Gaat nergens over Beun, als je een filmpje plaatst moet er wel wat te zien zijn en geen beginner. Zie zelfs een boardleach, goed van die helm, want door die leach krijg je je board voor je kop bij een crash.
But keep trying.......
gr flakkee-local.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dit is toch een algemeen forum en toch niet alleen voor gevorderden ? je mag er alles op plaatsen als het maar met kitesurfen te maken heeft toch ????????? dus doe ik dat of het nu sprongen zijn van 20 meter of een film van een startende kiter 't is trouwens een rolleach en wel zo veilig als je pas begint. tjee lijkt wel een krijgsraad eeee kiteraad doe niet zo moeilijk en laat iedereen lekker doen waar hij zin in heeft maar wel veilig
|
|
|
Passie
|
gewoon door blijven posten met je filmpjes:). beginners kunne hier nog bst wat van leren enzo
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dat weet ik henk h maar lijkt wel of je niet blij mag zijn met je sport en het laten zien
|
|
|
Marsie
|
Hoi Beun
Ik ben wel blij,en goed dat je die film post. Tweede nummer is mijn favoriet. Ik heb dit najaar niet gekite jullie wel,zaterdag nog ff gekeken op S'hout met m'n gewone kloffie aan op de dijk,na een kwartier gauw weer in de auto gaan zitten,zo koud had ik het al dus RESPECT !!! Ik kwam bij de kiteshop vlakbij vandaan en een rebel 9 gekocht en ander board had al een 14 C kite,klinkt stom maar voor winterpak en aanverwanten wil ik nog even wachten(geld)maar hoop dat ik dan ook goed voorbereid met kou en meer wind en te kunnen doorkiten . Ik ga je dit jaar zeker tegenkomen
Groet,
Marcel.
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Lekker doorgaan hoor Beun.. Misschien kan je voor de variatie die gasten (wij dus) die je links en rechts om de oren springen er ook af en toe even op knalluh, dat is effe leuker om naar te kijken.. enneh niet tegen de zon in filmen, volgens mij wordt de kwaliteit dan beter. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
De Aannemer
Gast
|
Beste Beun, Leuk filmpje! Groet van de aannemer
|
|
|
JTP_Joost
|
hij had wel wat korter gemogen ja... verder keep on kiting! ik weet nog wel hoe trots ik was toen ik me eerste filmpje van mezelf zag...!!!
|
|
|
Merc
Gast
|
de actie komt later wel als ik de sport wat meer beheers maar ja ze zien liever ruben die zijn leven aan een dun draadje hangt ik denk dat je dan niets te verliezen hebt als je zo kite ( goede ziektekostenverzekering ) en als het dan mis gaat worden wij weer over een kam getrokken want wij zijn dan ook onverantwoordelijk .
geschreven door een beginnende kiter
Leuk filmpie! De zeikerds gaan niet eens het water op dus laat maar lullen. hij had wel wat korter gemogen ja... verder keep on kiting! ik weet nog wel hoe trots ik was toen ik me eerste filmpje van mezelf zag...!!! IDEM
|
|
|
Mark-Fizzer
|
We blijven ze gewoon posten hoor Hans.... Fak die zeikerds. Deze filmpjes zijn voor verse beginnelingen ook weer een motivatie!!!
We moesten maar weer eens een nieuwe maken van het weekend! ;-)
|
|
|
|
kentyman
|
luie muziek voor een lauw kite-filmpje, cool toch! beginners mogen ook filmpjes maken, ik vind 'm vet! :-) Maarreh, iets korter mag wel, na dat eerste nummer "ride like the wind" was 't al meer dan genoeg, meer knippen dus!
board-leash + helm zie ik, goed bezig!
enne een vriendelijke tip: hou je handen meer in het midden van de bar, alle pro's doen het, als je dan een stuurfout maakt dan is 't minder heftig dan als je je handen aan de uiteinden van de bar vast hebt. Als je hard wilt sturen dan schuif je even je hand naar buiten toe..
ok daag! :-)
|
|
|
globe
|
De Beun! Ooit zijn Len10 en Kevin ook zo begonnen hoor! Als je maar lol hebt, dat is het belangrijkste Ik heb ook zo'n boring filmpje trouwens: hele lange link...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nou als jij dat bent globe dan doe je het al wat langer dan ik ben pas 2 maanden bezig en ik heb de hele winter doorgevaren supersport dat kiten de uitvinding van de eeuw (hangloose_kitesmiley) ben niet meer te stoppen ga maar door groetjes hans
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Kentyman, ik ervaar nu indd ook, dat het veel lekkerder vaart met je handen dichterbij elkaar. En je wordt niet meteen afgestraft als je een stuurfoutje maakt. Helemaal waar!!!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
way 2 go keep on posting
zag je die trick? ff dat handje los om te zwaaien? sweeeeet ;-)
|
|
|
|
JTP_Joost
|
ik zelf heb nog wel een mooi filmpje van venezuele zo'n 2,5 jaar geleden... echt clasic! het is nu alleen nog dvd formaat. als ik em een keer kleiner kan maken zal ik m wel ff posten! misschien wel leuk voor iedereen die misschien naar el yague/Coche wil
|
|
|
globe
|
nou als jij dat bent globe dan doe je het al wat langer dan ik ben pas 2 maanden bezig en ik heb de hele winter doorgevaren supersport dat kiten de uitvinding van de eeuw (hangloose_kitesmiley) ben niet meer te stoppen ga maar door groetjes hans ach ik kite ook nog maar 3 jaartjes en sta 15 keer per jaar op het water... Dus jij hebt al bijna net zo veel ervaring als ik (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
|