Kubus.Nl en Kubus.DE part 2

DeWaarzegger

Geen avatar

Maart 05, 2007, 17:25:23
edit2Rapporteer  
DeWaarZegger verzoek Arjan alle spijkerbroekmerken te verwijderen van mij vorige topic, zodat de topic weer ter discussie gesteld mag en kan worden.

Een of ander leeg hoofd die een spijkerbroek merk op noemt in mij topic moet worden verwijdert inplaats van het onderwerp te sluiten. ik verwacht een proffesionele aanpak van Arjan tegen over mensen die topics verzieken en een mogelijkheid kan ook zijn dat alleen de reclame ervan verwijderd ga worden.

Ik hoop dat Arjan een wijze aanpak overweegt.

Succes
~Arjan
Founding Father

Antwoord #1 Maart 05, 2007, 20:38:32
edit2Rapporteer  
Bedankt voor je bericht.

Je punt is mijns inziens gemaakt in vorig topic maar je argumenten en de controle erop is voor mij en velen met mij vaag en moeilijk. We gaan hier verder geen zaken verder uitwerken tegen partijen. Dit zal je buiten het forum om moeten oppakken. Dus mensen die het willen lezen kunnen het lezen ( http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23066.0 ). Gezien de reacties en de inhoud van de reacties was het topic op zijn eind en er gezegd wat gezegd moest worden.

Ik verzoek je om geen topic meer te openen hierover. Mail anders persoonlijk naar de beheerder van de site: info@kitehigh.nl.

Good winds,
Arjan
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.