Hoe tube plaatsen?

Shooter

Berichten: 57
Maart 06, 2007, 02:43:08
edit2Rapporteer  
Opeens zit mijn tube gedraaid in mijn kite. Dit weekend heb ik de tube eruit gehaald en hem geprobeerd er opnieuw in te doen, alleen is het nu alleen maar erger geworden.  Huh Snap er niets van want als ik hem er in doe zitten de ventieltjes op de juiste plek, maar als ik hem opblaas komt het steeds weer verkeerd uit.  (angry_kitesmiley)
Is er een trucje voor?
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #1 Maart 06, 2007, 03:12:34
edit2Rapporteer  
Opeens zit mijn tube gedraaid in mijn kite. Dit weekend heb ik de tube eruit gehaald en hem geprobeerd er opnieuw in te doen, alleen is het nu alleen maar erger geworden. Huh Snap er niets van want als ik hem er in doe zitten de ventieltjes op de juiste plek, maar als ik hem opblaas komt het steeds weer verkeerd uit. (angry_kitesmiley)
Is er een trucje voor?

Als je eff de zoek functie gebruikt kan je t ookw el vinden:P.
Maarja met mijn omschrijvingen:P  :

Eerst een touwtje aan de zijkant van de tube. En die dan naar de andere uiteinde van de kite trekken.
Dan de tube netjes neer leggen, dan als hij recht ligt, voorzichtig aan het touwtje trekken zodat hij er netjes inglijd.
Dan eff oppompe om te kijke of hij goed zit:P
Hoop dat dit een beetje duidelijk is;)
flakkee kiter
Gast
Antwoord #2 Maart 06, 2007, 03:17:06
edit2Rapporteer  
Leg de tube goed uit en kijk wat onder en boven is. Vervolgens het einde van de tube met de bovenkant naar boven met tape op een lat plakken. Ik gebruik een lat met een platte en een bolle kant. De lat met de tube er aan door kite leiden, de platte kant van de lat boven houden. Dan gaat hij er niet gedraaid in. Doorgaan tot de tube aan het eind uit je kite komt, tape los en netjes het einde van je tube in je kite vouwen.
De andere kant van de tube net zo en klaar ben je zonder draaien.
#RemcO#

Berichten: 342
Antwoord #3 Maart 06, 2007, 04:36:04
edit2Rapporteer  
touwtje aan de tube vastmaken en dan door heel de leading edge trekken, ik heb dit probleem ook gehad... maar ik kon er met me arm in haha, .. het lukt je vast wel ,

GOOD WINDS dude;)
Jacob 81.

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #4 Maart 06, 2007, 15:40:41
edit2Rapporteer  
Je bladder netjes oprollen (neemt ook minder ruimte) en met 2 man hem er rustig intrekken,de overlengte netjes oprollen en weer in de tips stoppen,dan steeds een beetje meer lucht in de L.E.en de plooien eruit strijken,nog een tip door een lamp achter je L.E. te houden kan je zien of er nog plooien in je bladder zitten.
hifly

Berichten: 136
Antwoord #5 Maart 06, 2007, 16:40:31
edit2Rapporteer  
zeker niet vergeten de uiteindes mee in de om te plooien tips steken ..heb dit ook paar maal voorgehad . Sindsdien opgelost
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #6 Maart 06, 2007, 19:23:33
edit2Rapporteer  
god nog niemand met de opmerking RTFM   loser

is volgens mij een kwestie van uitproberen.
Maar zorgen dat de LE zo recht mogelijk ligt dan de tube er in niet meteen knal hard oppompen .
Werkte bij mij in 1 keer maar misschien meer geluk dan wijsheid.
daan

Berichten: 426
Antwoord #7 Maart 06, 2007, 23:24:01
edit2Rapporteer  
en het is ook handig om je bladder in te smeren met talkpoeder dan kan hij als hij gaat draaien weer terug draaien (volgens mij, kan het fout hebben)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.