Zo........lekker dagje op Slufter!!!

@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Maart 10, 2007, 03:32:28
edit2Rapporteer  
Onderweg naar Slufter nog regen maar bij aankomst trok de lucht al open alleen niemand op het water en Rory zat in zijn auto te wachten. Toch maar samen het water op met 12 bow eerst flink gepowerd maar na 30 minuten kakte de wind in. Na een kwartier hoogte lopen kwam de wind weer terug en hoe............................moesten de 9 gaan pompen en nog een uur vet gevaren met opkomend water en een zonnetje op je bol!!

hopelijk zondag nog een dagje als deze!!

arjen
Leon aero2
Gast
Antwoord #1 Maart 10, 2007, 03:43:40
edit2Rapporteer  
Hee Arjen, tja tis wat? Was zelf met nog kitebuddy op autostrand we waren er al vroeg bij uur of 10 in de ochtend. Was toen flink gepowerd met de 11 (ben overgestapt op fuels haha)
maarre in de middag viel wind bijna helemaal weg idd.
Wij nog even wachten, na kleine 15min. trok wind weer aan en was vervolgens weer weg, mijn kitebuddy had een sfspraak ergens en moest bijtijds weg. En ja hoor we zitten nog niet in de auto of de wind zie je alsmaar toenemen.

Fijn dat je dus nog goede sessie heb gehad, die ik heb gemist haha los van de ochtend dan.

gr. leon

@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Maart 10, 2007, 03:53:03
edit2Rapporteer  
Hee Arjen, tja tis wat? Was zelf met nog kitebuddy op autostrand we waren er al vroeg bij uur of 10 in de ochtend. Was toen flink gepowerd met de 11 (ben overgestapt op fuels haha)
maarre in de middag viel wind bijna helemaal weg idd.
Wij nog even wachten, na kleine 15min. trok wind weer aan en was vervolgens weer weg, mijn kitebuddy had een sfspraak ergens en moest bijtijds weg. En ja hoor we zitten nog niet in de auto of de wind zie je alsmaar toenemen.

Fijn dat je dus nog goede sessie heb gehad, die ik heb gemist haha los van de ochtend dan.

gr. leon

Fuels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Overloper!!!

Hopelijk zonadg nog een beetje wind, waarom zit jij tegenwoordig altijd op het autoastrand of durf j je niet te vertonen met die fuels?

Leon aero2
Gast
Antwoord #3 Maart 10, 2007, 04:03:00
edit2Rapporteer  
Dat zal het zijn (grinnik_kitesmiley) maarre varen super hoor kan ik je vertellen, dus ben er erg blij mee moest wel even wennen.

Ben laatst nog even geweest op Slufter, Fer was er ook en Marcel en nog een hoop anderen enkel jij niet? Maar moet zeggen dat autostrand momenteel velen malen minder druk is dan bij slufter ondanks dat pokke eind lopen.

Maar vandaag had ik eigenlijk beter slufter kunnen doen...

Hoop ook dat Zondag nog iets gaat worden, maar dit hoop ik ook voor morgen eigenlijk als het een beetje meezit
Micky

Antwoord #4 Maart 10, 2007, 07:28:54
edit2Rapporteer  
Had ik niet zoiets voorgesteld, Leoff....  loser (grinnik_kitesmiley)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.