|
GjT
|
ik zie ICP 2273 niet in de tabel staan.
Gelukkig, het bericht wordt wel goed gelezen. Nu de antwoorden nog. Denk dat het een typefoutje is, maar heb het mailtje nu niet bij de hand. I.i.g. gaat het v.w.b. de specificaties om de laatste regel: ICP 2270. En n.B. betekend: geen breuk. GrGjT
|
|
|
oz
|
Yep!
mijn eerste lading was iso 2273, het wordt 100 % transparant en de hechting is uitstekend!
Latexx, OZ.
|
|
|
WIMPIII
|
Heb je nog Oz?
|
|
|
oz
|
Alleen nog transparante sheets met m'n print erop... Als er liefhebbers voor zijn dan wil ik wel wat slijten ik heb er per slot van rekening nog zo'n 20.
Ltr, OZ.
|
|
|
WIMPIII
|
Is dat dezelfde print als in je avatar? daar heb ik geen problemen mee. Hoeveel sterkte geeft zo'n sheet en wat moet 't kosten?
|
|
|
xav
Geen avatar
|
ik heb nog 3 meter sheet liggen. als iemand dat wil hebben voor 25 e mag je het hebben.
zit aardig krap momenteel dus vandaar dat ik er van af wil.
Mvg Xav
|
|
|
WIMPIII
|
Heb je gepeebeet Xav
|
|
|
GjT
|
Zij er nog mensen geinteresseerd in een transparante hoogglans Isocap? Materiaal wordt alleen per 100m verkocht. Bij voldoende interesse schaf ik wel een rol aan.
Rol kost EUR 600,- af fabriek ex alles. Komt nog verzendkosten en steuer overheen. Ik denk dat een Eurootje of 8 per meter een realistisch bedrag is.
Il wil zeker 75 meter verkocht hebben voor ik bestel.
Ik hoor het wel.
GrGjT
|
|
|
Lord of the Boards
|
Doe mij maar 3 meter. Ik wil dat spul ook wel eens proberen.
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Hey GJT,
Dat klinkt goed! Ik ben ook opzoek naar een transparante (Isocap) topsheet die niet alleen te zeefdrukken is maar ook te sublimeren (hangloose_kitesmiley).
Dus komen de volgende types in aanmerking:
ICP 8200 This transparent, co-extruded Polyamide foil can be decorated both by silkscreening as well as by sublimation and keeps the high-glossy surface quality even at high processing temperatures.
ICP 2260 / 2270 That types are made out of Elastomer-modified Polyamide and are suitable for the silkscreening as well as for sublimation process.
Ik weet alleen niet of de ICP2260/2270 transparant zijn
|
|
|
oz
|
ICP2273 is wat je zoekt..
Mzzl, Oz.
|
|
|
GjT
|
Ik weet alleen niet of de ICP2260/2270 transparant zijn
Yep, is transparant. Is hetzelfde spul wat Oz ooit heeft besteld. Leon, zal ik 25m voor jou opschrijven? GrGjT
|
|
|
WIMPIII
|
Als je verstuurt wil ik ook wel 3 meter.
|
|
|
GjT
|
Schiet nog niet echt op jongens: LeonB: 10m Loard of the Boards: 3m WimpIII: 3m
en ga pas bij 75m bestellen. Echt niet meer interesse?! (huilen_kitesmiley)
GrGjT
|
|
|
GjT
|
Heb Nu 19m staan. Dit is echt niet genoeg (huilen_kitesmiley). Jammer, maar ik ga mijn boardje maar gewoon weer aflakken met blanke DD lak.
Als er later toch nog mensen zijn die een grotere hoeveelheid willen bestellen, moeten we maar weer een topicje starten.
GrGjT
|
|
|
Tom Kite
|
Hey,
Mocht je in de toekomst nog plannen hebben een rol te bestellen wil ik ook wel 3 meter afnemen.
|
|
|
royboy
|
hey, ik heb ook wel interesse in 5 meter.. hoop dat je nog aan die 75 meter komt groeten
|
|
|
prokiter
|
Heyy,
Schrijf voor mij ook maar 6m op.
Greetings....Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
prokiter
|
Heyy, Nouw schiet het toch alleen nog niet op..... (cry_kitesmiley) Nog maar 33m.....mensen waar blijven de bestelingen..... Greetings....Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Mundaka
|
Hey Pro-Kiter,
Als je ze nog voor het einde van Maart besteld wil ik ook wel 3m,
Groetjes, Yves
|
|
|
xav
Geen avatar
|
ik wil wel zowiezo wel 6 meter. evnetueel 12, maar dan moet je het wel ff laten weten voorda tje gaat bestellen.
mvg xav
|
|
|