Coen2000
|
dat kan je met 2 leashes doet, een korte en een lange (lange aan je 5h) zodat eerst altijd de kracht op je CL komt...maarja.is goed te doen ALLEEN hoop geniks met allemaal touwtjes om je heen LIJKT me...zelf nooit geprobeerd maar in theorie werkt het!
|
|
|
Gwensio
|
hmm zag net wat op een foto dat die een langer touwtje door zun leash had gemaakt ff proberen
|
|
|
storm
|
maar dan blijft je kite toch gepowerd zonder dat je de bar in je handen hebt? lijkt me erg gevaarlijk
|
|
|
Gwensio
|
heb 100% depower hea;) en stop en go dus kite gaat op een tip in rand van het venster liggen als je bar pakt ga je weer
|
|
|
wouterb
|
ALs ik het zo lees zou je een lijntje tussen het oogje van je 5th en de leash, vervolgens de leash (ook) aan c-loop haken. Unhooked -> stop en go. Hooked releasen -> 5th via extra lijntje aan je leash.
|
|
|
Gwensio
|
ALs ik het zo lees zou je een lijntje tussen het oogje van je 5th en de leash, vervolgens de leash (ook) aan c-loop haken. Unhooked -> stop en go. Hooked releasen -> 5th via extra lijntje aan je leash.
eej dat is een goed idee ik ga even kijken of dat lukt!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Leash aan chikenloop is alleen maar handig als je met HP's bezig bent.. je kan ook gewoon een stopper op je 5de lijn zetten,
|
|
|
Gwensio
|
zit der op maar te ver weg:P
maar door um aan je chickloop te maken voorkom je ook dat je hard uit de lucht valt door als je de bar los laat
|
|
|
NickY!
|
ik weet het.
koop een active 5 bar.
goedkope troep dat 2007 spul
|
|
|
Gwensio
|
en waarom is dat de oplossing?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Gaaaaaast, je kan die stopper toch verschuiven!
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Een dubbele leash werkt perfect, hebik zelf ook. Ik heb naast mijn HP-leash een dunner elastisch touw wat aan mijn 5fth gaat, als je deze een paar keer om je HP-leash heenwikkeld heb je nergens last van. Als het een keer fout gaat als je aan je HP-leash hangt trek je daar de release van en je kite hangt aan zn 5fth ipv dat je hem compleet losgooit als je alleen maar een HP-leash zou hebben.
Het enige lastige is dat je telkens 2 haken vast en los moet klikken en op moet letten dat je ze niet verkeerd om doet.
|
|
|
Gwensio
|
Gaaaaaast, je kan die stopper toch verschuiven!
die schuift weer naar de orginele plaats ga het op de manier van wouter doen;)
|
|
|
lodewijk
Gast
|
Ik zag laatst iemand en die had door zijn mystic foam leash een draadje had gedaan voor zijn 5th, super handig.
|
|
|
|
VincentC
|
Of je doet het als ik, bij uitgehaakt springen en hp's gewoon aan de chickenloop, zo hard kan je niet vallen als je een beetje kunt kiten, en wanneer je gaat loopen en hooked in bezig bent gewoon aan de 5th vastmaken?
|
|
|
Gwensio
|
Of je doet het als ik, bij uitgehaakt springen en hp's gewoon aan de chickenloop, zo hard kan je niet vallen als je een beetje kunt kiten, en wanneer je gaat loopen en hooked in bezig bent gewoon aan de 5th vastmaken?
hmm als je hoog unhooked spring en je laat je bar los en je hebt je leash aan je 5th zitten, kan ik je vertellen dat je hard valt:D maar heb het nu zoals wouters manier lijkt btw goed te werken!
|
|
|
VincentC
|
hmm als je hoog unhooked spring en je laat je bar los en je hebt je leash aan je 5th zitten, kan ik je vertellen dat je hard valt:D maar heb het nu zoals wouters manier lijkt btw goed te werken! Daarom als je unhooked springt aan je chickenloop, anders tyf je naar beneden. Bij harde kiteloops is het meestal wel prettig dat als het misgaat je alle kracht kwijtbent.
|
|
|
Emiel
|
nieuwe best bar werkt prima, je houd nog een beetje power maar niet veel. Vorig jaar had ik hetzelfde probleem als jij nu heb. Ik deed mijn leash op de chickenloop maar als het link was op mn 5elijn
|
|
|