Coen2000
|
wajooo wat een ziekeljike gangsta zeg, die wipe outs zijn ook ziek gruwelijk!
|
|
|
D.D
|
Ze doen niet eens de masterpro trick..
|
|
|
|
Azrael
Gast
|
Beetje weinig airtime wel vind ik.......maarja....hehe
|
|
|
DENNS
|
Ze doen niet eens de masterpro trick.. haha maarten en is hij nog gelukt, k zag wel paar keer je kite in water liggen:P:P en keertje dat je probeerde en los liet en je aan leash hing
|
|
|
D.D
|
Ze doen niet eens de masterpro trick.. haha maarten en is hij nog gelukt, k zag wel paar keer je kite in water liggen:P:P en keertje dat je probeerde en los liet en je aan leash hing Haha ja maar die hp lijkt nergens op bij mij:P
|
|
|
Azrael
Gast
|
Zo'n serieus topic en toch nog slowchatten he? Mijn WRAAK zal zoet zijn!
|
|
|
Woutertje
|
Waaah inderdaad Maarten, word toch nog ff oefenen:P Des noods in me kamer (tong_kitesmiley)
|
|
|
D.D
|
Waaah inderdaad Maarten, word toch nog ff oefenen:P Des noods in me kamer (tong_kitesmiley)
Ja volgende x in je kamer.. dan knal ik tegen je kast:S:P
|
|
|
Emiel
|
wooow die dudes zijnecht sick joh!! helemaal gek man! dat doe je toch niet boven de grond enzoww... Moet je nagaan als je met je kop op de rand van die trampoline komt ofzow echt gek man!!
waarom hebben ze een tramp nodig als de bar zo laag hangt trouwens?? beetje sneu...
|
|
|
kitestertje
|
Ja volgende x in je kamer.. dan knal ik tegen je kast:S:P dan kom ik ook!! wil ik echt niet missen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
zarda
|
wooow die dudes zijnecht sick joh!! helemaal gek man! dat doe je toch niet boven de grond enzoww... Moet je nagaan als je met je kop op de rand van die trampoline komt ofzow echt gek man!!
beter boven gras dan dat filmpje van die ene gast die het aan een ophaalbrug probeert en met zijn gezicht op de stenen land
|
|
|
kitestertje
|
beter boven gras dan dat filmpje van die ene gast die het aan een ophaalbrug probeert en met zijn gezicht op de stenen land haha ja dat was maarten... hij kan het nou eenmaal gewoon niet maar hij denkt van wel (tong_kitesmiley)
|
|
|
robin..
|
die wipe outs zijn echt te gruwelijk
|
|
|
Woutertje
|
Hij viel gewoon op ze arm hoor, en dat kwam omdat ie zo snugger was om te laat los te laten, zodat ze voete niet op de grond stonde:P. @Maarten, t gaat toch goed in me kamer, mij lukt t tog gewoon, maja misschien ben jij een verhaal apart
|
|
|
kitestertje
|
t gaat toch goed in me kamer, mij lukt t tog gewoon
NIETTES
|
|
|
D.D
|
t gaat toch goed in me kamer, mij lukt t tog gewoon
NIETTES Idd jou lukt het ook niet, heel af en toe 1x maar als jij hem 10x hebt geprobeerd lukt hij soms wel 1x. Bij mij is het als ik het 10x probeer dat het 1x verkeerd gaat
|
|
|
Woutertje
|
Wahah vieze stinkerds
|
|
|
D.D
|
Wahah vieze stinkerds
Wat je zegt ben je zelf homo!
|
|
|
robin..
|
Hij viel gewoon op ze arm hoor, en dat kwam omdat ie zo snugger was om te laat los te laten, zodat ze voete niet op de grond stonde:P. @Maarten, t gaat toch goed in me kamer, mij lukt t tog gewoon, maja misschien ben jij een verhaal apart het was ook sarcaties ofso
|
|
|
Azrael
Gast
|
Sarcaties nog wel! 't Is wat!
|
|
|
*Maximus*
|
Wahah vieze stinkerds
Wat je zegt ben je zelf homo! hahaha, echt slim bij jij maarten :P:D
|
|
|
kitestertje
|
Hij viel gewoon op ze arm hoor, en dat kwam omdat ie zo snugger was om te laat los te laten, zodat ze voete niet op de grond stonde:P. @Maarten, t gaat toch goed in me kamer, mij lukt t tog gewoon, maja misschien ben jij een verhaal apart het was ook sarcaties ofso dat was niet sarcastisch, hij is kapot arrogant
|
|
|