Hopen dat zondag zo blijft...

Azrael
Gast
Antwoord #50 Maart 16, 2007, 05:53:39
edit2Rapporteer  
vrijdag de witte, zaterdag de rode ( en als het wat heftiger is de gele) en  zondag de kleine witte en dan kan ik voor zondag ook nog de rode van m'n zoontje ff leasen    (grinnik_kitesmiley)

Toen je hem nog niet aangepast had stond er meer info in whehehe
Idefixe

Antwoord #51 Maart 16, 2007, 06:55:20
edit2Rapporteer  

Ja maar het is toch absoluut niet interessant met welke maten iemand anders gaat varen?
Azrael
Gast
Antwoord #52 Maart 16, 2007, 06:58:11
edit2Rapporteer  

Ja maar het is toch absoluut niet interessant met welke maten iemand anders gaat varen?

Als ik het niet interresant vond had ik het niet gevraagd, niet waar?
wouterb

Antwoord #53 Maart 16, 2007, 17:16:01
edit2Rapporteer  
Er zijn alleen zoveel factoren welke de kite grootte bepalen.

Stel: Er staat iemand met een torch II 12 te beulen, dan wil dat niet zeggen dat jij
(bv.: 75kg heb een groot (+140 x 40cm) board) een V4 10mtr kan mannen. Kan ook heel goed wel zo zijn, er is gewoon nul van te zeggen.

Ter plaatse vragen, en eerlijk zijn over je capaciteiten. Levert respect en (waarschijnlijk) een eerlijk antwoord.
En, niet onbelangrijk, accepteren dat je bij 'net niet' gevallen voor niets bent gereden.
Idefixe

Antwoord #54 Maart 16, 2007, 17:25:49
edit2Rapporteer  
Er zijn alleen zoveel factoren welke de kite grootte bepalen.

Stel: Er staat iemand met een torch II 12 te beulen, dan wil dat niet zeggen dat jij
(bv.: 75kg heb een groot (+140 x 40cm) board) een V4 10mtr kan mannen. Kan ook heel goed wel zo zijn, er is gewoon nul van te zeggen.

Ter plaatse vragen, en eerlijk zijn over je capaciteiten. Levert respect en (waarschijnlijk) een eerlijk antwoord.
En, niet onbelangrijk, accepteren dat je bij 'net niet' gevallen voor niets bent gereden.

Dat bedoel ik dus!!!!!  lekker boeiend ( dus niet) waar iemand mee vaart. Je kunt hoogstens aan de waterkant kijken waar de anderen mee varen om zo zelf een idee te krijgen wat voor jou de beste maat is.
Nog beter: schaf een windmeter aan!!!! die dingen kosten naar verhouding geen drol. Bij een blauwe lucht met een mooi zonnetje ervaar je 20 knp heel anders dan bijv 15 knp met regenachtig / bewolkt weer.
Haring High Richardt

Antwoord #55 Maart 16, 2007, 19:35:28
edit2Rapporteer  
Kan je niet zonder hulp achteruit lopen niet varen en hou het weer in de gaten

Bij twijfel ga ik zelf altijd veilig windsurfen  ThumpsUp ThumpsUp
Azrael
Gast
Antwoord #56 Maart 16, 2007, 20:13:48
edit2Rapporteer  
Slap gelul.......als ik het interresant vindt om te weten wat jullie gebruiken dat mag dat toch? Jezus hey....gaan ze gelijk weer allerlei dingen erachter zoeken. Ik heb maar een vlieger en zal het komende jaar geen nieuwe vlieger kopen dus het interreseert me 0,0 waar jullie mee vliegen, wat het kopen van een nieuwe vlieger betreft of het maken van beslissingen om wel of niet te vliegen. 'k Heb immers toch maar een maat.

Het gaat flink waaien dus het leek me gewoon leuk om te weten of een paar mensen nog gewoon een 12 pakken. Meer niet....

Dus als jij het niet interresant vindt......fijn....reageer dan niet maar ga niet lopen zeiken.
Idefixe

Antwoord #57 Maart 16, 2007, 20:30:27
edit2Rapporteer  
Azrael we proberen je hier alleen maar uit te leggen dat het gewoon vanachter de pc / huiskamer eigenlijk niet aan te geven is met welke maat vlieger je de volgende dag op het water staat. Daar zijn gewoon teveel variabelen die daar een rol bij spelen. Is gewoon helemaal niet afzeikerig bedoeld.
wouterb

Antwoord #58 Maart 16, 2007, 20:38:24
edit2Rapporteer  
In dat geval mag je best weten dat ik vandaag een 12m (Wook 3) omhoog gooi (checken en evt.afstellen) maar verwacht te weinig wind om te varen.
Zaterdag, als ik ga: 14m (Dream 3)
Zondag, waarschijnlijk 10m (spectrum 2) of 9m (tribe). afhankelijk vd condities, uiteraard.

ps.: het is toch niet raar als we hier iets achter zoeken gezien de vraagstelling?
Je bent beginner, staat (waarschijnlijk) te stuiteren van ongeduld om het water op te gaan en dan ga je vragen: "waarmee staan jullie?". Meeste hier zijn als de dood dat jij in je onschuld concludeerd dat "een 12 wel kan want...." vandaar.
Mark-Fizzer

Antwoord #59 Maart 16, 2007, 20:44:50
edit2Rapporteer  
Azrael, ff chillen gast. Ik snap je helemaal, maar ga niet iedereen op deze manier te lijf...Laten we het gezellig houden.

Ikzelf ken ook het "probleem" van maar 1 kite. Ik heb een 13 Bow, en heb ook vaak staan kijken hoe andere aan het beulen waren met een 9... best bitter...
Gelukkig heb ik uitkijk op een 9 meter volgende week!!!
Azrael
Gast
Antwoord #60 Maart 16, 2007, 20:52:29
edit2Rapporteer  
@Mark

Ik snap het en ik moet ook wat relaxen online soms maar het is best vermoeiend. Ik ben niet het type dat omdat iemand anders het doet ook maar fijn zijn 14m2 opgooit en dat heb ik nu wel vaak genoeg gezegd. Dit is niet mijn eerste vlieger. Los daarvan....ik heb uberhaupt geen spullen om het water op te kunnen. Maargoed, ik heb geen zin om steeds als ik iets vraag dat mensen gaan doordenken en de halve safety bijbel erbij gaan gooien terwijl het gewoon om een simpel onschuldig vraagje gaat.

Maargoed, zand erover ik zal me inhouden (hehe)
Mark-Fizzer

Antwoord #61 Maart 16, 2007, 20:58:19
edit2Rapporteer  
@Azrael, ik zie je punt helemaal...en het soms zijn die misverstanden of overdreven antwoorden irritant. Absoluut. En we gaan er zeker vanuit dat je die verantwoordelijk ook zelf neemt, en dat je niet gaat proberen te beulen met een 14 bij 35 knopen. ;-)) (onee, waarom niet??) ;-)
Maar realiseer je aan de andere kant dat we gewoon zuinig op elkaar zijn hier...
We hebben al genoeg in de negatieve publiciteit gestaan.

En weet je wat??!!! HET IS VRIJDAG!!!!!!!!! WEEEEKKKKEEEENNNDDDDDDD
oftewel zuuuuuupen.... en morgen weer op de plank.
DENNS

Antwoord #62 Maart 16, 2007, 23:06:47
edit2Rapporteer  
zondag rocken op carbitch(als alles goed loopt), nog meer mensen die zondag naar carbitch gaann??????  jez@s wat een wind zeg!!

laterz
Azrael
Gast
Antwoord #63 Maart 16, 2007, 23:09:39
edit2Rapporteer  
Wat is carbitch? Klinkt als een goedkope hoer..............mhuahha
DENNS

Antwoord #64 Maart 16, 2007, 23:28:19
edit2Rapporteer  
Wat is carbitch? Klinkt als een goedkope hoer..............mhuahha

jij bent zeker nog nieuw hieroo
carbitch=autostrand=oostvoorne=autoplaya=autoloosplaya
Azrael
Gast
Antwoord #65 Maart 16, 2007, 23:36:46
edit2Rapporteer  
Hmmmz, autostrand oostvoorne ging nog lukken maar daarna wordt het lastig. 'k Vind een echte carbitch dan vast leuker! Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.