Zuigen is gezond !

john
Gast
April 29, 2004, 22:12:35
edit2Rapporteer  
In haar strijd tegen het overgewicht van haar onderdanen heeft de Britse regering een nieuw wapen in de strijd geworpen. Britten worden aangespoord om onder andere meer te gaan stofzuigen. De lichaamsbeweging dat dit oplevert moet de slechte conditie van de inwoners aanzienlijk verbeteren. De hoogste medische functionaris van het rijk, Sir Liam Donaldson, heeft aanbevelingen gemaakt waarin een 'vijf-keer-per-week' campagne centraal staat. Deze houdt in dat Britten vijf keer per week meer aan lichaamsbeweging moeten doen. Sporten is hiervoor niet nodig. Klusjes zoals stofzuigen en grasmaaien, met een niet-elektrische maaier wel te verstaan, zijn voldoende. Ook een stevige wandeling van een kwartier behoort tot de mogelijkheden.
[Gazet van Antwerpen]
pierre

Antwoord #1 April 30, 2004, 21:45:50
edit2Rapporteer  
ik dacht dit ken ik mooi aan me vriendin laten lese maar dan heb ik er  wat aan  ;D maar nee hoor woor nu gek van een stofzuiger..
Moza

Antwoord #2 Mei 01, 2004, 22:53:46
edit2Rapporteer  
ik dacht dit ken ik mooi aan me vriendin laten lese maar dan heb ik er  wat aan  ;D maar nee hoor woor nu gek van een stofzuiger..

Haha.....bij mij is de buurvrouw ook de hele dag in de weer....ik wist niet dat die ook op kitehigh zat!!!   ;D ;D
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.