Kan iemand mij enige informatie vertellen over deze kite?
ik ga nu de zoekfunctie gebruiken+googlen.. ssst!!
Misschien varen er niet zoveel mensen deze kites......
Wat zou daar de reden van zijn??
Maar hier heb ook ff google gebruikt..... op de eerste pagina BINGO
alsjeblieft:)
http://www.jn-kites.com/download_tests.phpPs volgens mij is 2004 Wild Thing en 2005 primadonna maar weet dat niet zeker.
Zou zelf toch kijken voor jongere set,vaak betere depower.
Wild thing en Prima Donna bestonden alletwee in '05, in '06 werd dit Wild Thing2 en Prima Donna. in '07 is de Prima Donna nog steeds behouden, maar de Wild Thing is er niet meer, en is nu de 'Easy Rider' geworden.
De reden dat niet zoveel mensen deze kites varen, is mij onduidelijk.
Vandaar dat een open vraag stel.
Bedankt voor de moeite.
Ik heb zelf nog een Wild Thing 12m gehad van '05.
Na de 2e keer oplaten op een voetbalveld (je kent dat, je hebt nieuw spul en je wil dat direct testen maar geen tijd om naar zee te gaan) heb ik em in een lantaarnpaal geloopt.
Kite was dus stuk, maar is zeer professioneel gerepareerd en vliegt nog steeds perfect (heb em doorverkocht, maar diegene die em nu heeft is nog steeds tevreden.)
Jambo wil laten blijken dat de kite hier niet veel vliegt omdat ze slecht is, dat is niet helemaal waar, vooral omdat die hier bijna niet verkocht worden.
De bar vind ik persoonlijk een beetje raar..
Het QR (quick release) systeem zit gemakkelij kin elkaar maar blokkeert snel. Je moet namelijk net boven je chickenloop de veer indrukken/trekken) en dan springt je QR open (zou toch moeten) maar dit blijft veel vastzitten.. niet zo veilig dus.
Welke maat van kite heb je opt oog? Want de ene maat is al wat beter dan de andere.
De 12 (die ik had) is de slechtste van de hele serie Wild Things. Waarom kan ik je niet zeggen.
Ik hoop dat deze info je verder heeft geholpen.. en als je nog iets wil weten, ask maar.