Oostvoorne 30-4

john
Gast
April 30, 2004, 18:28:50
edit2Rapporteer  
Tussen de vlagen door kon best worden gevaren.
Om ongeveer 1300 uur kwam de wind helemaal uit het Oosten en was het over met de pret. De reddigsbrigade uit Ouddorp is nog opzoek geweest naar iemand, die later zelf weer aan de kant was gekomen.
Volgens de verhalen op het strand was die knaap terggezwommen vanaf de slufter !!!

Zelf ook door twee jongen uit het water gehaald doordat ik mijn kite niet
meer uit het water kreeg. Nog bedankt jongens !!! (ik heb trouwens mijn board terggevonden op de Slufter!!!!  ;D)

Groet John
Martin S
Gast
Antwoord #1 April 30, 2004, 18:37:39
edit2Rapporteer  
O. O . o

livin on the edge..... right
andy
Moderator

Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #2 April 30, 2004, 21:40:40
edit2Rapporteer  
zie al dat het bericht van arno is weg gehaalt ...

Andy
john
Gast
Antwoord #3 April 30, 2004, 21:43:18
edit2Rapporteer  
Citaat
er blijven zeer domme eigenwijze sukkels bezig op autoplaya, met OOST daar gaan kiten is vragen om ellende, zeker als de wind slecht is.

Als je nou even goed de topic had gelezen, dan had je gelezen dat toen de wind uit het Oosten begon te waaien, de pret over was. M.a.w. de meeste mensen gingen het water af...

Als jij ver op het water bent, en je kite komt naar benenden, en je mede kiters beginnen zich zorgen te maken...dan moet je volgens mij gewoon de reddingsbrigrade bellen..
anton v/d veer
Gast
Antwoord #4 April 30, 2004, 22:02:27
edit2Rapporteer  
hey john,

hoe ga tie? lang nie gezien. vaar nu vaker op brouwerdam. vannochtend was er n duitser die et water op ging met n 20m. het was schuin aflandig en zn kite viel. tenslotte is de reddingsbrigade gebeld. maar ik hoorde dat ze alleen nog maar komen als er n persoon bijligt. dus als je weg zwemt bij je setje ben je hem dus gewoon kwijt.

groeten anton Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.