Kite DVD's op nieuwsgroepen?????

-DAVE--
Gast
Antwoord #50 Maart 23, 2007, 19:04:27
edit2Rapporteer  
Probeer anders zelf eens een Kite DVD te maken èn uit te brengen.
eens kijken of je miljonair wordt , get ready voor je teleurstelling des levens.

FLOF

Berichten: 879
Antwoord #51 Maart 23, 2007, 19:49:17
edit2Rapporteer  
X-stream , ff dim doen hoor..

Mij kost het bijvoorbeeld alleen maar, heb nog nooit iets verdient aan kite-dvd of wat ook..
zeker de uren krijg je er nooit uit. Ik doe het voor de fun en omdat het in Nederland niet anders kan, niemand heeft er geld voor over..


En ACL productions (ten4, metropolis) en tronolone (monkeys, un-hooked) zijn toch echt geen miljonairs, maar meer lompe boeren die al komen filmen als ze hun onderkomen al betaald krijgen.

Je bent maar een raar blaatmannetje zonder fatsoen..

Dank je Dave, eindelijk een opmerking die hout snijdt.

Kentyman  ThumpsUp

Xstream, misschien had je iets beter op moeten letten tijdens je schoolperiode (LTS zwakstroom neem ik aan?) want je praat echt pe-op. Je kortzichtigheid en gebrek aan logische redenatie is bijna schattig te noemen. Je vindt het klaarblijkelijk nogal stoer om rebels te zijn en 'crimineel' gedrag te vertonen.

Laat me eens even een inschatting maken....je zit al 14 jaar in de IT, dan ben je toch geen tiener meer. Heb je wel eens een DVD uit de rekken van de Free Record Shop gejat? Dat moet je dan ook aanspreken, want is hetzelfde. Kom op, vertel eens, doe eens stoer.

Het illegaal downloaden van films kost de industrie miljoenen en de effecten ga je merken. Nu nog niet, maar dat komt nog. Nu wordt er flink gesneden in de organisaties om eea nog draaiende te houden, maar over een tijd wordt dit doorvertaald naar de consument. Films worden niet meer uitgebracht in de bioscoop, er is geen ruimte meer voor creativiteit en alles wat je straks nog kan krijgen is die enorme Hollywood meuk. Zal jou een zorg zijn he? Als ik het zo eens goed inschat ben je wel van XxX the next level.

Pannenkoek....

 

kitertjuh

Berichten: 1133
Antwoord #52 Maart 23, 2007, 20:59:56
edit2Rapporteer  
In de muziek wereld precies het zelfde.

Kijk nu naar de Jump artiesten. Bijna geen een artiest brengt nog een cd-uit in de winkel. Ze zetten het gewoon op internet. Iedereen kan er bij. Dus daar verdienen ze niks op. Maar die gasten staan elke weekend volgeboekt in een tent. En daar vangen ze dik euro's


Een vriend van mij is nu bezig met een concept aan het opstarten van Free-dvd. Mensen downloaden te veel en kopen te weinig. Dus wat wil hij nu gaan doen. Dat een dvd een vergrendeling krijgt. die er voor zorgt dat de film niet te doorspoelen is.
Zo komt er standaart 5-10minuten reclame in te zitten(net als tv) en daar worden die films van betaald.

Ik tilburg delen ze soms al dvd;s uit in de bus gewoon een bioscoop film. helemaal FREE.
ik denk dat dat de toekomst word want wie betaald er nu voor een dvd of vd 20euro??? Jha als het echt een collecters item is ok maar voor alle cd's die je wilt ga je toch niet betalen.
Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #53 Maart 25, 2007, 15:23:30
edit2Rapporteer  
Citaat van: Silversurfer1 op februari 28, 2007, 09:07:15 am
jongons jullie zorgen hiermee dat er geen onafhankelijke kiteboardfilms worden gemaakt. het maken van goeie kiteboardfilms kost geld en heeeeeeel veeeeeel tijd (vraag maar aan dave van kitecinema). jammer....

antwoord maurits;
Net alsof jij dat niet doet met muziek downloaden. Dat vind ik namelijk precies hetzeflde.



ik niet omdat kiteboarders veel minder verdienen met het maken van een kitefilm dan grote muziekanten

wat door niet kunnen doorspoelen dvd betreft; dat kunnen ze toch zo kraken en zetten ze de dvd zonder reclame op internet

en als merken films moeten gaan betalen dan moet je ook niet zeuren als je kite duurder wordt. het moet ergens van betaald worden die uren filmen en editen. en als de consument dat niet wilt betalen kan dat bij sponsoren vandaan komen maar dan worden hun producten duurder. tis het een of het ander.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.