Muiderberg

tony72

Geen avatar

Maart 26, 2007, 23:02:31
edit2Rapporteer  
Sorry dat ik dit moet zeggen of dat het aan mij ligt! Maar ben gister in muiderberg geweest maar dat is echt totaal niks. Je kite valt uit het water bij de kant een linke betonnen rand en een hoop gevaarlijke beginners. Nee als jullie dat een top kite spot plaats vinden(en die zijn er)moet ik jullie teleur stellen en is echt waardeloos!  ThumpDown
Naish-Kiter

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #1 Maart 26, 2007, 23:07:00
edit2Rapporteer  
dat zijn jou woorden maar ik ga weer naar me home spot muiderberg
Alferink

Antwoord #2 Maart 26, 2007, 23:08:43
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=23627.0
tony72

Geen avatar

Antwoord #3 Maart 26, 2007, 23:13:10
edit2Rapporteer  
Je wou zeggen dat jou kite nooit uit de lucht valt daar? En gister zag ik een kite in de boom! En dau noem je top?
venom kiter
Gast
Antwoord #4 Maart 26, 2007, 23:19:19
edit2Rapporteer  
nee hij noemd het geen top spot hij noemt het zijn home spot
G.J

Antwoord #5 Maart 26, 2007, 23:44:51
edit2Rapporteer  
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit ergens anders gekite.  Hoop dat dat dit jaar zeker gaat veranderen.  Ik ben dus nog beginner en daarvoor is het ideaal.   Gewoon paar honder meter uit de kant lopen om de gevorderden niet in de weg te zitten (als zij nou ook eens een beetje rekening houden met de beginners, we hebben het allemaal moeten leren). Ideaal dat je daar gewoon 300 tot 400 meter kan lopen. En ja, gisteren (zondag)  was het wel extreem druk  daarom ben ik ook maar niet het water op gegaan   (wat ik wel jammer vond eigenlijk maarja).

Maar voor degene die het echt zo niks vinden:  gelukkig ben je niet veplicht daarheen te gaan.
sjembek

Antwoord #6 Maart 27, 2007, 00:23:12
edit2Rapporteer  
Ik vond het gisteren nog aardig te doen, eigenlijk.
OK, veel volk op het water, veel beginners, maar daar leent muiderberg zich ook uitstekend voor (afgezien van het pad langs de waterkant, de borden.. en de hondenstront).

Je kan wel vertellen dat nu jij fatsoenlijk kan kiten ze in de weg zitten,
maar ook jij bent ooit begonnen.

En beginners eisen de ruimte,..
Dus waarom hun niet de ruimte geven in plaats van te zeuren dat ze in de weg lo(o)pen?
Idefixe

Antwoord #7 Maart 27, 2007, 00:30:58
edit2Rapporteer  
eeuuuuuhhh Toen ik begon met kiten heb ik les genomen. Één van de eerste dingen die ik tijdens m'n les leerde was veiligheid. Zo werd mij de noodzaak van een kiteleash uitgelegd, hierdoor is m'n vlieger er nooit onbemand vandoor gegaan en heb ik mijzelf en anderen niet nodeloos in gevaargebracht...... Ook werd mij uitgelegd dat als ik als beginner op het water sta en ik loop midden in de vaarbaan van anderen, ik m'n kite laag boven het water op 3 of 9 uur "parkeer" Hierdoor kunnen de anderen mij veilig passeren.
sjembek

Antwoord #8 Maart 27, 2007, 00:48:14
edit2Rapporteer  
Het gaat hier eigenlijk om het principe van de manier waarop beginners hier afgestraft (??) worden.

Iemand stelt een vraag, krijgt als antwoord veelal een van de volgende voorbeelden;

' Gebruik de zoekfunctie '
' Ga les nemen! '
' Neem een vervolgles! '

Vindt ik zelf niet de juiste manier om mensen te benaderen, zo schrik je ze juist af zodat ze denken;

'mm, knal gewoon mn kite omhoog, ik zie wel wat er gebeurt want ze hebben het me niet kunnen vertellen. '

Tuurlijk is dat niet met iedereen zo, maar veel toch wel zoals duidelijk wordt op de spot zelf
wanneer er weer iemand het strand over wordt getrokken of er weer eens een vlieger in de boom is gecrashed o.i.d..

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.