Met kitespullen naar Kaapstad?

Kitesports

Geen avatar

Berichten: 1
Oktober 05, 2011, 15:07:12
edit2Rapporteer  
Ga je deze winter naar Kaapstad en heb je geen zin in gesleur en gedoe met je kitespullen?

Kitesports een Kiteshop met Nederlands tintje (eigenaar is Nederlander Fred Kloren van Xelerator Kiteboarding) heeft sinds Juli nu ook een vestiging in Kaapstad Big Bay op het strand om precies te zijn.

Omdat het reizen met kitespullen steeds lastiger wordt en het verhuren van kites ivm met aansprakelijkheid vrijwel onmogelijk is hebben wij een alternatief bedacht.

http://www.kitesports.co.za/page/kite-buy-back




Voordelen hiervan zijn:
 - je hoeft alleen je wetsuit en trapeze mee te nemen
 - Geen stress over het al dan wel aankomen van je baggage wat het gaat kosten etc.
 - Je kunt gewoon een direct vlucht boeken (of gewoon het goedkoopste ticket) zonder extra kosten!

Zie je in Kaapstad!!!
Nielsfranken

Berichten: 72
Antwoord #1 Oktober 05, 2011, 16:14:04
edit2Rapporteer  
Met zo'n beetje elke grote maatschappij kan je sportspullen, tot 20kg per persoon, gewoon gratis inchecken... Dus zie het voordeel hiervan niet echt.
Heb zelf ervaring met British Aiways, South African Airways en Brussel Airlines en binnekort nog KLM.

Maar als ik het goed begrijp koopt de toerist een nieuwe kite, en na bijv. 2 weken kopen jullie hem terug voor 65% van de aanschafprijs? Dat zijn dure grapjes voor de toerist. Op een kite van €1000 verliest ie €350 op nog maar net 2 weken.

Succes ermee..
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #2 Oktober 05, 2011, 20:45:10
edit2Rapporteer  
Ik zeg kites kopen in cape town en doorverkopen in NL
vin2481

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #3 November 07, 2012, 20:19:03
edit2Rapporteer  
Kan je met South African Airlines gratis je kitespullen meenemen?
Robin73

Berichten: 948
Logs: 0 | 176 uur
Antwoord #4 November 07, 2012, 20:30:25
edit2Rapporteer  
Vind het nogal duur. Ga zelf in februari naar za en met klm betaal ik 100 euro enkele reis. Heb dan wel 1 board en 3 kites tot mijn beschikking.  Is toch voordeliger.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.