|
jurrr

|
ja duh....
|
|
|
The Submarine

|
@ Timmie? Wat dacht je dannnnnnnnnnnnnnnn??????????????????? 
|
|
|
timmie-to-himmie

|
uum weet ik veel wou et Gwoon zeker weten maare nee dan heb ik niks getest wel geweest
|
|
|
slingshot {Thomas}

|
ik ga dit jaar voor de slingshot fuel 2007, is gewoon echt de kite die bij mij past!!
heb net me slingshot fuel 2007 9m2 binnen en ik vaar al tijdje met de fuel 2007 13m2 en die echt te chil!! nu moet ff lekker gaan waaie voor de 9m2
|
|
|
robin..

|
slingshot link (super relaxt)
en de ozone instinct (klote kite)
en nog een boardje van naish (onderkant geel en boven blauw) weet de naam niet meer
ciaoo
|
|
|
|
robin..

|
ja dat is hem
|
|
|
Geen

|
@ robin,, mischien handig om erbij te vermelden waarom de kite super relax / klote is
|
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
slingshot link (super relaxt)
en de ozone instinct (klote kite)
Idd. ff duidelijk vermelden wat je er goed en slecht aan vindt. Hier heeft niemand iets aan anders.
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ik heb m'n eigen shizzle nog eens goed getest, en ben tot de conclusie gekomen dat het wel goed zit. Ik blijf erbij...-grijns-
|
|
|
Micky

|
en nog een boardje van naish (onderkant geel en boven blauw) weet de naam niet meer De Haze 2007 is ook blauw van boven en geel van onder..... staat ook niet bij wat je er nu uiteindelijk van vindt?
|
|
|
daanbanaan

|
ben ook getest... en jaah, ik ben niet zo gek als ik dacht... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
robin..

|
sorry
ozone instict vond ik super rot omdat hij erg sloom en moeilijk stuurde ook had hij veel te weinig bar druk had dus je had bijne geen gevoel in je hande dus als je de bar aantrok voelde je alleen maar kracht in je trapeze (ik weet het dat hoort zo) en niks in je handen Ik vind het wel lekker om wat bar druk te hebben.
nu de link die vond ik super lekker met springen en sturen daar had ik echt heerlijk mee gevaren (meer weet ik niet te zeggen)
dan de naish thorn die was ook super lekker goeie pop en hoogte lopen ging lekker makelijk
alstublief
|
|
|
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
|
Top Robin. Mag ik nog vragen welke maat Ozone Instinct Sport het was? En waar vaar je zelf mee?
|
|
|
robin..

|
de maten 11 en 13
en vaar zelf met switchblade 7m en eerst ook een naish raven 12m dus grooten maten ken ik wel
|
|
|
The Submarine

|
@ Robin: had je de Instinct Sport, Edge of light?
|
|
|
robin..

|
ik dacht de sport maar ik weet het niet zeker
waren er eigelijk verschillende soorten
|
|
|
|
|