Gescheurde Strut

JurjenC

Geen avatar

April 03, 2007, 19:16:41
edit2Rapporteer  
Beste mensen,

Afgelopen zondag heb ik bij strand Horst staan vliegeren met een kleine kite.
Ik ben nog een beginner en wil binnen kort les nemen maar ik wilde eerst gewoon de kite wat "voelen"
Het probleem is dat bij een harde crash op  het water mijn middelste strut is gescheurd (langs de naad)
Is dit nog ergens goed en betrouwbaar te laten maken? Het is me nog wel gelukt om zonder deze strut een aantal water starts te maken. Ht lijkt me beter om dit even te laten maken, iemand ideëen?
Een andere vraag is of er nog andere beginners zijn die vaak bij horst komen.
Zelf kom ik uit Zwolle, mijn vrienden windsurfen namelijk.

Bedankt en groet Jurjen
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 April 03, 2007, 19:26:54
edit2Rapporteer  
Gewoon laten maken bij kiterepair in den haag.
Moet je zeker niet mee door varen.
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #2 April 03, 2007, 19:46:49
edit2Rapporteer  
Was jij die gene met die blacktip 5.7 m? Die is zoiezo veelste klein en zeker eerst les nemen anders kan het echt serieus fout gaan.
jeroenvdberg
Gast
Antwoord #3 April 03, 2007, 23:24:31
edit2Rapporteer  
marc 87 sorry les nemen wel een aanrader
maar serieus iets mis gaan vind ik ver gaan.
ik heb ook zonder lessen leren kite gaat altijd goed gegaan

owja eerlijk andwoord marc heb JIJ les genomen

gr
Rowin

Antwoord #4 April 03, 2007, 23:41:47
edit2Rapporteer  
Als je opbouwend leert kitesurfen heeft het geen kwaad. Beetje klein beginnen met een matrasje van 4 meter, en dan steeds groter, meer kitegevoel. Om ten slote alleen het boardgevoel en het varen onder de knie te krijgen is geen probleem.

Maja nog nooit gevliegerd of niet met grote kites en dan een 12 meter pakken is niet slim. In dat laatste geval zeker les nemen!
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 April 04, 2007, 00:13:10
edit2Rapporteer