service vliegerop en ozone

rikjonker

April 05, 2007, 17:20:37
edit2Rapporteer  
Moet dit toch kwijt. Ik vlieg ozone instincts (2006). Perfecte vliegers met enorm bereik en stabiliteit. Onlangs heb ik de 2007 modificatie (tweak) opgezet, wat ze nog eens een stuk sneller maakt ook. Niks dan goed, op de barren na dan....

Het powerkoord van alle barren sleten zeer snel: na 10 keer varen kon ik het powerkoord en de chickenloop vervangen. Een duur grapje. Oorzaak: de randen van het gat in de bar worden bij gebruik vlijmscherp. Als gebruiker kan je daar eigenlijk niks aan doen.

Ik dus na Vliegerop Den Haag (importeur ozone) met mijn verhaal. Ze begrepen het daar meteen en hebben direct ozone gebeld. Ik Kreeg mijn barren na inspectie meteen terug, zodat ik gewoon kon blijven varen. Kreeg vandaag een mailtje van vliegerop met het bericht, dat al mijn barren (3 stuks) vervangen worden door nieuwe barren. Is dat service of niet?

Bij deze wil ik zowel ozone als vliegerop bedanken voor hun snelle en perfecte service.

Groet, Rik
Jolien.

Antwoord #1 April 05, 2007, 17:31:00
edit2Rapporteer  
Mooi!
mooi om te zien dat er goede service wordt geleverd. Tuurlijk alleen maar gunstig voor Ozone, omdat er goede verhalen de ronde gaan na goede service leveren,
Freija
Gast
Antwoord #2 April 05, 2007, 18:07:29
edit2Rapporteer  
Zo hoort het. Maar dat kun je toch ook verwachten van een importeur?
morres@school
Gast
Antwoord #3 April 05, 2007, 18:15:17
edit2Rapporteer  
Ik heb in mn vliegertijd ook alleen maar goede ervaringen gehad met vliegerop, fijn bedrijf
kitaholic

Antwoord #4 April 05, 2007, 18:40:56
edit2Rapporteer  
Goede zaak Rik, nu dus echt alleen nog maar lof voor de ozone's!

Ik vind sowieso de service van de leveranciers en winkels prima, heb onlangs nog via kubus binnen 2 dagen nieuwe bridles gekregen voor m'n hypertypes. Ze hebben natuurlijk niks met particulieren te maken maar de winkel waar ik de kites gekocht had was met winterstop.... Ook vdBerg heeft vaak snel en goed geholpen bij servicegevallen.

Uiteraard krijgen de negatieve gevallen altijd aandacht op de forums maar het is dus ook wel vaak okay. Mag ook wel als je duizend euri neerlegt voor een stukje doek en wat lijnen.
terrorwally
Gast
Antwoord #5 April 05, 2007, 20:17:26
edit2Rapporteer  
netjes! Moet ik nog zien met mijn mystic warrior
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #6 April 06, 2007, 00:56:42
edit2Rapporteer  
Super!
Marky

Antwoord #7 April 06, 2007, 01:39:43
edit2Rapporteer  
Hoi Rikjonker,... wat is die 2007 modificatie op de instinct 2006??? ben ik nl benieuwd naar :Smiley
rikjonker

Antwoord #8 April 06, 2007, 04:44:58
edit2Rapporteer  
De 2007 heeft een y-splitsing op de stuurlijnen. Deze kan ook op de 2006 vliegers worden gemaakt, dan vliegt hij nagenoeg hetzelfde als de 2007 instinct. Kijk maar eens op www.kiteforum.com en zoek op ozone instinct.

Hoi Rikjonker,... wat is die 2007 modificatie op de instinct 2006??? ben ik nl benieuwd naar :Smiley
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.