Mooi! mooi om te zien dat er goede service wordt geleverd. Tuurlijk alleen maar gunstig voor Ozone, omdat er goede verhalen de ronde gaan na goede service leveren,
Goede zaak Rik, nu dus echt alleen nog maar lof voor de ozone's!
Ik vind sowieso de service van de leveranciers en winkels prima, heb onlangs nog via kubus binnen 2 dagen nieuwe bridles gekregen voor m'n hypertypes. Ze hebben natuurlijk niks met particulieren te maken maar de winkel waar ik de kites gekocht had was met winterstop.... Ook vdBerg heeft vaak snel en goed geholpen bij servicegevallen.
Uiteraard krijgen de negatieve gevallen altijd aandacht op de forums maar het is dus ook wel vaak okay. Mag ook wel als je duizend euri neerlegt voor een stukje doek en wat lijnen.
De 2007 heeft een y-splitsing op de stuurlijnen. Deze kan ook op de 2006 vliegers worden gemaakt, dan vliegt hij nagenoeg hetzelfde als de 2007 instinct. Kijk maar eens op www.kiteforum.com en zoek op ozone instinct.
Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.