Ik zou naar El gouna gaan.
Tegen over Hurgada is dit een fijn schoon dorpje met leuk gezellig centrum 8 stuks resorts.
Is eigelijk vlak bij Hurgada alleen schoon en veilig.
Je kan als je wilt altijd nog een nacht gaan stappen in hurgada maar daar zal je geen behoefte aan hebben
De Spots:
Kiteclub Kitepower Elgouna.
Fijne club groote shalow waar door de iedereen de bodem schoon gemaakt wordt van stenentjes schelpen.
Altijd een bootje die iedereen de gehele dag in de gaten houd. Als je verweg in de problemen komt komen ze je netjes halen.
De spot heeft 200 m2 shalow 30 tot 80 cm hoog water
Vervolgens vaar je door het diepere water heel goed.
Aanwezig op de spot:
1.Lucht compressor heel fijn !!!!
2.Kite dokter (kite lek of stuk meteen naar de kite dokter en uur later weer knallen)
3.Barretje met Lounge plekken vol tijdschrijften en vermaak. (kost allemaal heel weinig)
4 1 tot 3 keer per week kan je mee met een dag safari kiten naar Thaia eiland. Zwaar blauwe zee witte stranden. Dit is echt zo Vet.
5. Stalling en verhuur van allemaal goede nieuwe kites meestal North. ruime keus boardjes verschillende merken Jaimi Pro, Spleeno, North ,
6. 50 meter van de spot zit een lounge eet bar 8 euro dik lunchen of eten. prima eten.
Elke woensdag en zaterdag avond goed feestje met bbq en dj + kampvuur.
Club eigenaars hele aardige duitsers (zijn schaars)
personeel heel vreindelijke zetten nog net niet je kite op vaarklaar maar als je het zou vragen wordt het volgens mij ook voor je geregeld. (dan ben je trouwens echt lui

)
Club is de Redsea kiteclub. +/- 800 meter verderop.
Was vorige jaar net nieuwe ben er wezen kijken is super netjes zelfde omstandigheden.
Missschien dat ander hier meer over weten te vertellen.
Kortom echt dikke spot voor weinig ik ben er in mei weer.
Je zit al all inclusief 10 dagen voor +/- 700 euro
(bazuin_kitesmiley)Suc6
Ronald