KiteDemon
|
Wat valt er af te stellen dan?
|
|
|
KiteKoe®t
|
Op zich zou je ook eens kunnen proberen om er andere vinnen onder te zetten. Ik heb een Vari Pro .38 maar was niet echt te spreken over de standaard vinnen. Nadat ik er TFC's onder heb gezet voelde alles veel gecontroleerder aan.
Dus voordat je je board gaat verknallen, probeer misschien andere vinnen.
Laters, Koert
|
|
|
Cozmo
|
Foutje : . Er zitten 3 gaatjes in mijn fin, waardoor ik er snel vanuit ging dat ik ze op meerdere manieren te bevestigen waren. Bij nader inzien blijkt gewoon dat je de buitenste 2 moet gebruiken en dat er een extra gat voor niks inzit. Boardje zit eindelijk in elkaar hehe.
|
|
|
3x scheur x3
Gast
|
haal ff wakeboardinserts! je middelste gat gebruik je voor je schroef en 1 van de buitenste gaten schroef je een wake insert in. klaar! ;D
|
|
|
slufterhufters.com
|
onder de jaime pro zitten al TFC vinnen dus nieuwe halen heeft zeeeeeeeeeer weinig zin.
de vinnen zitten al op de meest perfecte plek van je board, gaatjes of weet ik veel wat erbij maken , is het meest domste wat je kan doen. de plank is perfect zo, niks meer aan doen
|
|
|
Cozmo
|
Ik kreeg mijn board in allemaal losse onderdeeltjes. Dus moest zelf alles bevestigen. In de bijgeleverde TFC finnetjes zaten gewoon 3 gaten. Had nog niet echt naar het board gekeken, maar toen bleek al snel dat het allemaal maar op 1 manier zou passen. Nu nog wachten op wind, zo schiet he tnog niet op.
|
|
|
jaapd
|
Bij mijn AP board gebruik je 2 gaten naast elkaar en kan je dus kiezen tussen meer buitenkant of meer binnenkant. Ik heb ze nu zo ver mogelijk uit elkaar staan, ik moet nog proberen hoe het is met de vinnen meer naar het midden...
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Ik kreeg mijn board in allemaal losse onderdeeltjes. Dus moest zelf alles bevestigen. In de bijgeleverde TFC finnetjes zaten gewoon 3 gaten. Had nog niet echt naar het board gekeken, maar toen bleek al snel dat het allemaal maar op 1 manier zou passen. Nu nog wachten op wind, zo schiet he tnog niet op.
Ik heb zondag voor het eerst op mijn Jaime pro 1.28 gevaren, en ik kan niet anders zeggen dat het een heerlijk board is!!!!!!!!!
|
|
|
Rich
|
onder de jaime pro zitten al TFC vinnen dus nieuwe halen heeft zeeeeeeeeeer weinig zin.
de vinnen zitten al op de meest perfecte plek van je board, gaatjes of weet ik veel wat erbij maken , is het meest domste wat je kan doen. de plank is perfect zo, niks meer aan doen
Heb jouw advies opgevolgd en bij Hooked Sports TFC vinnetjes besteld voor mijn Thorn. Komen volgende week binnen. Ben benieuwd!!!
|
|
|
bertvanloon
|
maar goed, wat voor verschil maakt het, verder of minder ver naar de tips???
|
|
|
WaZuP
|
Hoe verder je vin in de buurt van de hoek van je tail komt hoer directioneler en koerstvast er je board word je kunt dan ook meer kracht op je vin zetten maar je kunt dan maar amper switchen hoe verder je vin naar het midden van je board staat alles precies andersom natuurlijk.
Wat je eens moet proberen zijn kleinere vinnen onder je jaime pro ik vind de bijgeleverde vinnen echt te groot. evenals met de thorn en de f-one style die zijn allemaal niet erg lekker te switchen dus ik vaar standaart op 4 cm tfc maar goed dat is mijn stijl van kiten.
|
|
|
(R)Ikke
|
Middelste gat word ook wel eens als centreerpunt gebruikt.
|
|
|
WaZuP
|
# gaten komt nog van vroegah dan had je het middelste gat waar de bout in kwan van boven af door het board en dan had je in de buitenste gaatjes in je vin 2 kleine palletjes die in 2 gaatjes in je board vielen zodat je vin niet zou draaien, dit komt uit de wakeboard wereld maar kiteboards hebben iets groter vinnen en komen vaker over een zand bank waardoor ze nu 2 bouten van boven af gebruiken omdat dat natuurlijk sterker is
|
|
|
(R)Ikke
|
Yes Tim T, dat was het ja, niet de middelste maar de 2 buitenste om te centreren.
|
|
|