FonezzzZz

|
ik ben vorige keer ook voor het eerst op zee gaan varen, het is wel ff andere koek;) maar egt vette shit, ga je alleen? het is iig wel ff wennen vvooral door de golven heen varen, maar practices makes perfect
|
|
|
diesel oo7

|
ik kom misschien ook nog donderdag vertrek vanuit belgisch limburg
|
|
|
FonezzzZz

|
ik wil wel  maar geen vervoer
|
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Rijd nog steeds in de Galaxy.. (shame_kitesmiley) Wacht op antwoord van me neef die heb een T5 hij moet nog effe naar de fiscale mogelijkheden kijken als ik mazzel heb kan ik hem kopen voor iets minder dan normaal  Donkerblauw - airco - 130 pk - korte uitvoering enz enz. Heb alleen wat schade ( krassen) op de schuifdeur. en heb witte (huilen_kitesmiley) bumpers, die laat ik dan miskien overspuiten want dat ziet er niet uit.
|
|
|
Teigetje

|
Oh ja  Ik ben vrijdag ook vrij..  als het niet waait kan ik je kist wel effe inbouwen..... (grinnik_kitesmiley) handige haring 
|
|
|
|
Tuur!

|
Kom ook ff kijken op Wijk (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
florisvw
Geen avatar
Logs: 0 | 3 uur
|
denk dat er heel veel op wijk aan zee zitten, misschien wel leuk als je dat voor de eerste keer gaat doen om ook wat tips te kunnen krijgen
|
|
|
|
GetHigh

|
Ik ga morgen naar wijk, bij de bunker toch? Ik hoop er rond 10.30uur te zijn. Helaas moet ik 3 uur weer terug zijn. Maar toch goed om nog een paar eerste uurtjes op zee te maken.
|
|
|
|
|
Teigetje

|
Haring Harrie mag rijden  Maar niet naar Schgellinkhout.. (tong_kitesmiley) we gaan lekker naar Wijk...
|
|
|
Teigetje

|
Zo Alferink dat is pas een vette Transporter..  Zoveel centjes heb Teigetje niet hoor. (shame_kitesmiley)
|
|
|
zagy

|
gaat niet zo hard waaien dus zee is altijd beter. Ik ben morgen op ijmuiden!
|
|
|
Teigetje

|
Die van Wouterb is ook lekker. 230 km per uhr..  Maareh die prijs he..kolere zeg wat een geld..160 duizend euro : 
|
|
|
zagy

|
160 duizend euro en dan nog maar 230?? Weet je het zeker?
|
|
|
Teigetje

|
Mijn duits is niet zo heel best, misschien was het 260 duizend ??? (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
Alferink

|
Die van Wouterb is ook lekker. 230 km per uhr..  Maareh die prijs he..kolere zeg wat een geld..160 duizend euro :  Mis ik iets??? Vertel (grinnik_kitesmiley) Wind wordt trouwens wel weer minder jammer genoeg.
|
|
|
|