TBK

|
Ja ik, jij ook, probeer zo vroeg mogelijk weer aanwezig te zijn !  Vandaag heerlijk gevaren met waroo 9, alle spierjes doen wel een beetje pijn, maar pijn is fijn zeggen ze dus we gaan gewoon door.
|
|
|
|
Haring High Richardt

|
Ja ik, jij ook, probeer zo vroeg mogelijk weer aanwezig te zijn ! Hoelaat ga je heen ??
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
hey frank tbk hoe bevalt ie warroo 9 mtr ?
|
|
|
TBK

|
hey frank tbk hoe bevalt ie warroo 9 mtr ?
Helemal top Beun, gigantische low-end ogeveer bij 15 knp kan je er al mee varen en een enorme hangtime. Ben enorm blij dat ik de switch naar Best gemaakt heb. Kitegreetzzzzz, Frank ps. Veel plezier vandaag !
|
|
|
TBK

|
Gaan er nog gasten in de ochtend naar enkhuizen of andijk
He Richard , ik probbeer voor half tien in enkhuizen te zijn en jij.
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN

|
veel plezier boy's DeBeun gaat amsterdam onveilig maken lekker lopen ben verrot van die 2 dagen varen even rusten en dan vandeweek weer knallen groetjes
|
|
|
|
Stanley

|
Hou Mirns vandaag voor gezien kom de boel bij juliie maar eens onveilig maken. Lijkt mij een stuk gezelliger als ik deze postings zo lees.
zie jullie over een uurtje
|
|
|
Merc
Gast
|
Gaan er nog gasten in de ochtend naar enkhuizen of andijk
Ik vertrek nu!
|
|
|
Haring High Richardt

|
Het was weer top vandaag op Enkhuizen  Lekker gevaren met de 10 meter nash raven 2  In de morgen was de wind op zijn best  Wel een klacht gehoord van een windsurfer  . Deze werd meerdere malen bijna met een kite board geramd bij de kant. Volgens hem ging het allemaal net aan goed. maar het probleem volgens hem was dat er dichtbij bij de kant werd gesprongen en het dan zeer moeilijk was om daar te varen om terug te komen na het varen. Had ook een probleem met een mede kiter dat op de kant werd uit gesproken met een hefitige diccussie. De Windsurfer dreigde zelfs om de politie er bij te halen Om een lang verhaal kort te houden gasten HOUDT REKENING MET ELKAAR !!!!!!  Doe geen gekke dingen bij de kant want er is ruimte zat !!!!  Hou het gezellig met elkaar  Gr Richardt
|
|
|
dimoss
Gast
|
weer problemen in enkhuizen met surfers , jongens let op , ga weg bij de kant en geef elkaar de ruimte .
het probleem is vaak dat een kiter springt zonder eerst te kijken . het liefst vlak bij de kant , voor wie ?? ook de lijnen op de kant zorgen voor overlast , het is in enkhuizen echt de bedoeling om zover mogelijk door te rijden naar het verste veldje en daar de boel de lucht in te laten gaan , dus niet tussen de auto's . het komt er nog eens van dat het kiten langs dit gebied niet meer mogelijk is . zou toch zonde zijn voor de kiters die zich wel aan de regels houden .
respect lijkt me hier wel op zijn plaats naar elkaar . na meedere malen een kite op mijn dak te hebben gehad en lijnen die mijn vin beschadigen ben ik er ook wel klaar mee .
show is leuk , maar niet ten koste van anderen , het ijselmeer is groot genoeg , blijf niet onder de kant ga richting de vuurtoren , het is hier overal ondiep tot aan de vaargeul .
succes ,
greetz
dimoss
|
|
|
Haring High Richardt

|
show is leuk , maar niet ten koste van anderen , het ijselmeer is groot genoeg , blijf niet onder de kant ga richting de vuurtoren , het is hier overal ondiep tot aan de vaargeul . En ZO IS DAT  jongens let op , ga weg bij de kant en geef elkaar de ruimte . Ging hier trouwens om een kiter waarbij aan de kant foto,s werden gemaakt. Foto,s oke  maar loop dan maar met je camera het water in 
|
|
|
CHRIZZZZ

|
Vond t allemaal wel mee vallen eigelijk. Was wel een chaos op de kant, maar wat wil je.... Op t water was het helemaal niet druk...
Verder top daggie, weer erg lekker gevaren
|
|
|
Haring High Richardt

|
Op t water was het helemaal niet druk... Klopt omdat er ruimte zat is maar ga niet vlakbij de kant lopen kloten !!!! 
|
|
|
¦Tim¦

|
ergenis nummer is vandaag was dat er niet achterom word gekeken door een hoo kiters als ze willen omkeren ...
vaar je stukje achter een ander opeens die kite vollaan naar 12 uur en vervolgens naar 9 om de andere kant uit te gaan en dan zien ze pas dat er iemand bijna op ze zit
|
|
|
Haring High Richardt

|
vaar je stukje achter een ander In principe hoeft dit niet want er is ruimte zat om alleen te varen 
|
|
|
Merc
Gast
|
weer problemen in enkhuizen met surfers , jongens let op , ga weg bij de kant en geef elkaar de ruimte .
het probleem is vaak dat een kiter springt zonder eerst te kijken . het liefst vlak bij de kant , voor wie ?? ook de lijnen op de kant zorgen voor overlast , het is in enkhuizen echt de bedoeling om zover mogelijk door te rijden naar het verste veldje en daar de boel de lucht in te laten gaan , dus niet tussen de auto's . het komt er nog eens van dat het kiten langs dit gebied niet meer mogelijk is . zou toch zonde zijn voor de kiters die zich wel aan de regels houden .
respect lijkt me hier wel op zijn plaats naar elkaar . na meedere malen een kite op mijn dak te hebben gehad en lijnen die mijn vin beschadigen ben ik er ook wel klaar mee .
show is leuk , maar niet ten koste van anderen , het ijselmeer is groot genoeg , blijf niet onder de kant ga richting de vuurtoren , het is hier overal ondiep tot aan de vaargeul .
succes ,
greetz
dimoss
Heb het zien gebeuren. Doorsnijden die lijnen is die knakker meteen uitgespeelt.  En verziekt hij het alleen voorzichzelf.
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
Vrouwenpolder was het precies hetzelfde verhaal. Enorm druk en mensen die nergens naar kijken en ineens de kite de andere kant op sturen. Ook veel kapotte Kites: Switchblade 2 in 2en, 2keer geplofte LE. Veel kites in elkaar gestuurd, kortom weer een lekker bende.
|
|
|
Haring High Richardt

|
Heb het zien gebeuren. Die gast is trouwens wel na aangesproken te zijn verderop gaan kiten 
|
|
|