Zelfbouwboardjes bestellen?

Bass`

Juli 04, 2007, 19:24:23
edit2Rapporteer  
Hey zelfbouwers,

Ik wil misschien een nieuw boardje gaan kopen, en zie hier op het zelfbouwforum net zulke goede en vette baords voorbij komen als productieboards. Vroeg me dus af of er ook zelfbouwers zijn die boards op aanvraag maken, en hoeveel ze per board vragen?
Morres

Antwoord #1 Juli 05, 2007, 00:55:47
edit2Rapporteer  
zijn sowieso aantal die dat doen, en ook aantal die zelfbouw over hebben, zijn altijd wel er voor in wat te verkopen
vraag anders Elevation, OZ, lord of the boards, enz...zitten echt retestrakke boards bij..

ik weet dat LeonB squirtnatics op bestelling maakt, 400€ ofzo, retevette boards, OZ en elevation maken ook dikke boards(karuba core!!)
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #2 Juli 05, 2007, 01:39:31
edit2Rapporteer  
Bass...check je PB!! ThumpsUp
Elevation

Antwoord #3 Juli 06, 2007, 19:34:08
edit2Rapporteer  
probleem met op bestelling bouwen is dat het veel meer werk is dan gewoon voor jezelf wat hobbien.. heb ooit een keer een boardje gebouwd voor een dorpsgenoot, die wilde veel groter dan wat ik standaard bouw. dat is gewoon niet zo lekker bouwen dus, alle mallen di eje hebt zijn dan gelijk waardeloos..
Tommie

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 06, 2007, 23:39:25
edit2Rapporteer  
en voor mij is het grootste punt garantie.
iemand betaalt er toch voor, en ja als ie dan kapoet gaat.

gewoon geen zin in het gezeur wat je erom heen kan krijgen.
Alferink

Antwoord #5 Juli 07, 2007, 01:55:21
edit2Rapporteer  
en voor mij is het grootste punt garantie.
iemand betaalt er toch voor, en ja als ie dan kapoet gaat.

gewoon geen zin in het gezeur wat je erom heen kan krijgen.

Ervaring mee (met "het gezeur eromheen"),   

Sommige zeggen dan dat het je eigen schuld is en je niet voorzichtig genoeg was.  loser
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #6 Juli 07, 2007, 14:02:13
edit2Rapporteer  
Er moet een basis voor vertrouwen zijn!  InLove

Ook bij surfshops kan je "gelul" krijgen. Ondanks dat dit "echte" winkels zijn is de kans aanwezig dat je het bos ingestuurd wordt.

Een zelfbouwer (zoals ik) die af en toe een boardje verkoopt kan het maar 1x verkloten.
De negatieve mond-op-mond reclame doet de rest! En dan moet je met de billen bloot bij je Homespot. loser
Tommie

Geen avatar

Antwoord #7 Juli 07, 2007, 17:56:13
edit2Rapporteer  
ik heb alleen nog voor mijn kite-buddy eentje gemaakt, en nog 2 voor vrienden.
maar dat zijn allemaal lui die niet kiteloopend in bft 7 bezig zijn, dus dat gaat wel goed.

en gewoon heel duidelijk gezegd van kapoet is kapoet.
hij hoefde alleen materiaal te betalen, dus dat valt dan wel mee.(rij vaak genoeg mee).

voor de rest, bouw zelf een vacuumtafel, en koop materiaal.
geen zin en tijd voor? dan maat €600,- neerleggen voor fabriek boards.
ben nu 3 jaar aan het bouwen, en zit nu pas op het geld voor 1 fabrieks board.
dat is inclusief alle materiaal voor de boards, en alle materiaal om het te maken.(en pomp).

Morres

Antwoord #8 Juli 08, 2007, 22:17:13
edit2Rapporteer  
ik zag dat elevation nog een boardje over had Wink

thx fo the karuba!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.